کد خبر: 932005
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
طی حکمی از سوی محمد خزاعی دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، سیدمحمد حسینی به عنوان مدیر «بخش اسلام هراسی و ایران ستیزی در سینمای غرب» پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت منصوب شد.
به گزارش جوان آنلاين به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ بخش «اسلام هراسی و ایران ستیزی در سینمای غرب» در جشنواره بین‌المللی مقاومت با هدف کالبدشکافی و رازگشایی پشت‌پرده فیلم‌ها و سریال‌های ضداسلامی و ضدایرانی طراحی شده که چند نمونه از آثار مطرح روز سینما و تلویزیون غرب در این زمینه همراه با اکران با حضور کارشناسان و صاحب نظران مورد نقد و تحلیل قرار می‌گیرند.
۲۳ عنوان فیلم و سریال که در سال‌های اخیر توسط کمپانی‌های غربی علیه اسلام و ایران تولید شده توسط کمیته‌ای درحال ارزیابی است که مهم‌ترین آن‌ها برای نمایش و تحلیل در ایام برگزاری جشنواره ارائه می‌شوند.
سیدمحمد حسینی از نویسندگان و منتقدان سینمایی کشور در حال حاضر مدیر مرکز تولید متن سازمان سینمایی حوزه هنری است. وی سابقه نگارش ده‌ها پروژه پژوهشی، مقاله و فیلمنامه را در کنار فعالیت مدیریتی‌اش در کارنامه دارد.
در دوره گذشته این رویداد سینمایی در این بخش فیلم‌هایی چون: «گلاب» ساخته «جان استوارت»، بخش‌هایی از سریال هوملند، فیلم «پسران ابوغریب» ساخته لوک موران، فیلم «تک تیرانداز آمریکایی» ساخته کلینت ایستوود و فیلم «لندن سقوط کرده است» ساخته بابک نجفی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته‌اند. همچنین، صاحب نظران و تحلیل گرانی چون: نادر طالب‌زاده، مستندساز و کارشناس رسانه؛ دکتر مجید شاه حسینی استاد دانشگاه و پژوهشگر؛ حسن عباسی از تحلیل‌گران و صاحب نظران فرهنگی؛ دکتر شهاب اسفندیاری استاد دانشگاه، مستندساز و پژوهشگر در حوزه مطالعات فرهنگی و سعید مستغاثی، روزنامه‌نگار و منتقد سینمایی در بخش‌های مختلف این برنامه سخنرانی کرده‌اند.
شایان ذکر است پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری سازمان‌ها و مراکز فرهنگی اجتماعی کشور به دبیری محمد خزاعی از طی روز‌های ۵ تا ۹ آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار