کد خبر: 925122
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
شیراز در همه فصول سال، گردشگران داخلی و خارجی را به بازدید از جاذبه‌های فرهنگی خود فرامی‌خواند. تردد مسافران به این شهر زیاد است و برای رزرو هتل در شیراز باید از زمان تهیه بلیت، اقدام کنید. برای رزرو هتل های شیراز، بهتر است با امکانات هتل‌های لوکس این شهر آشنا شوید.
شیراز در همه فصول سال، گردشگران داخلی و خارجی را به بازدید از جاذبه‌های فرهنگی خود فرامی‌خواند. تردد مسافران به این شهر زیاد است و برای رزرو هتل در شیراز باید از زمان تهیه بلیت، اقدام کنید. برای رزرو هتل‌های شیراز، بهتر است با امکانات هتل‌های لوکس این شهر آشنا شوید.
 
تخفیف رزرو هتل های شیراز در سایت رزرواسیون آنلاین رهی نو
 
هدف اغلب گردشگران از انتخاب شهر‌هایی با قدمت تاریخی و دارای آثار فرهنگی، بازدید از موزه‌ها، منازل مشاهیر، مساجد و ابنیه تاریخی است؛ بنابراین اغلب مسافران پیش از رزرو هتل در شیراز، به محل قرارگیری هتل توجه می‌کنند تا بتوانند از تمامی جاذبه‌های گردشگری شیراز دیدن کنند.

برای رزرو هتل در شیراز بهتر است بدانید که این شهر در هر نقطه‌ای جاذبه‌ای برای غافلگیر کردن شما دارد. ابتدا به سراغ معرفی هتل‌هایی می‌رویم که به مرکز شهر نزدیک‌تر هستند.

هتل چمران شیراز

هتل چمران در شیراز از لوکس‌ترین هتل‌های این شهر است که یک رستوران پانوراما، دو کافی‌شاپ ایتالیایی و یک رستوران ایتالیایی دارد. همچنین پیش از رزرو در نظر داشته باشید که کافه-رستوران هتل چمران واقع در طبقه ۲۴ به همراه پخش موسیقی زنده، شب‌های خاطره‌انگیزی برای ساکنان فراهم می‌کند. مجموعه ورزشی و سالن بدنسازی هتل چمران شیراز، استخر، سونا، ماساژ‌های سنتی و جدید، حمام مغربی، برای ریلکس‌کردن مسافران در طول سفر گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

این هتل در بلوار چمران قرار دارد و چشم‌انداز باغ‌های سرسبز را به مسافران هدیه می‌دهد. هتل چمران شیراز از نظر دسترسی داشتن به ابنیه تاریخی، در محل مناسبی قرار دارد. آرایشگاه حرفه‌ای زنانه و مردانه هتل چمران شیراز، گزینه مناسبی برای افرادی است که برای مراسم‌های خاص به شهر شیراز سفر می‌کنند.
 

هتل هما در شیراز

ساختمان هتل هما ده طبقه است و در کنار بوستان آزادی و در مرکزیت شهر قرار دارد. هتل لوکس هما در شیراز از قدیمی‌ترین هتل‌های شیراز است و کارکنان آن به مهمان‌نوازی مشهور هستند. چشم‌انداز سرسبز این پارک، اتاق‌های هتل همای شیراز را برای اقامت دلچسب می‌کند. کافی‌شاپ و رستوران هتل همای شیراز بهترین سرویس پذیرایی را ارائه می‌کنند. استخر و سونای مجهز هتل همای شیراز، همراه با ماساژدرمانی، گزینه خوبی برای افرادی است که دوست دارند در طول سفرشان ریلکس شوند. هتل هما گزینه مناسبی برای رزرو هتل است؛ چون به دو آرامگاه حافظ و فردوسی، باغ جهانگشا و دروازه قرآن از نظر مسافت، نزدیک است.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز در کنار دروازه قرآن و در مجاورت آرامگاه خواجو قرار دارد. هتل بزرگ شیراز لوکس‌ترین و از بهترین هتل‌های شیراز است که آماده پذیرایی از مهمانان است. رزرو هتل بزرگ شیراز، چشم‌انداز کوه و تپه‌های مجاور را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. رستوران گردان هتل بزرگ شیراز، از بهترین سالن‌های پذیرایی این شهر است و تجربه‌ای از رستوران‌های مدرن را برای شما فراهم می‌کند. سالن تنیس و بدنسازی هتل بزرگ شیراز در کنار استخر، سونا و جکوزی برای ورزشکاران وسوسه‌کننده است. همچنین نزدیکی این هتل به آرامگاه باباکوهی، برای ورزشکاران یک امتیاز محسوب می‌شود.

تخفیف رزرو هتل های شیراز در سایت رزرواسیون آنلاین رهی نو

فضای سبز هتل بزرگ شیراز برای عکس‌های یادگاری مناسب است. خشکشویی، رستوران فضای باز، کافی‌شاپ و کافی‌نت و آرایشگاه از دیگر مزایای رزرو هتل بزرگ شیراز است.

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز در بلوار معالی‌آباد و در نزدیکی بزرگ‌ترین مراکز تجاری و تفریحی ساخته شده است و برای گردشگرانی که عاشق خرید و تهیه سوغاتی هستند، گزینه مناسبی است. اگر مایل به رزرو هتل‌های شیراز هستید، بهتر است بدانید به هتل‌هایی مانند هتل الیزه در شیراز که در بافت تجازی و مسکونی واقع شده‌اند، «بوتیک هتل» می‌گویند.

رستوران مارلین هتل الیزه شیراز شبیه به رستوران‌های سبک بیسترو فرانسوی با غذای خانگی است. لابی لانژ هتل الیزه نیز در هر ساعتی از روز، آبمیوه‌های طبیعی سرو می‌کند.

هتل الیزه شیراز از ابنیه تاریخی مانند آرامگاه حافظ، حدود ۳۰ دقیقه فاصله دارد و به روستای دیدنی قلات نزدیک است. بهره‌مندی از امکانات مجموعه ورزشی، استخر و سونا، خدمات ماساژ، رستوران و… از دیگر امتیازات رزرو هتل الیزه در شیراز است.

هتل بین المللی پارس شیراز

هتل ۵ ستاره پارس شیراز در منطقه مرکزی شهر شیراز قرار دارد. هتل پارس شیراز دو ساختمان ۱۳ طبقه دارد و در طبقه ۱۳ این هتل، رستوران لوتوس هتل پارس واقع شده است. پیش از رزرو، موقعیت مکانی هتل را در نظر بگیرید و به یاد داشته باشید که در هر طبقه از هتل پارس شیراز که اقامت داشته باشید، منظره شلوغ شهر را می‌توانید ببینید. رستوران گل سرخ هتل پارس نیز با انواع غذا‌های لذیذ از مهمانان پذیرایی می‌کند. کافی‌شاپ پامچال هتل پارس شیراز در طبقه همکف، ۲۴ ساعته آماده پذیرایی می‌باشد.
 
تخفیف رزرو هتل های شیراز در سایت رزرواسیون آنلاین رهی نو

استخر، سونا، مجموعه ورزشی، آرایشگاه و… از دیگر امکانات قابل استفاده برای مسافرانی است که در هتل پارس شیراز اقامت دارند.

هتل زندیه شیراز

هتل سنتی زندیه شیراز در مجموعه زندیه واقع شده است و یکی از بهترین هتل‌ها در شیراز برای اقامت است. گردشگران می‌توانند با رزرو هتل زندیه شیراز، به اغلب مکان‌های تاریخی و گردشگری دسترسی داشته باشند. این هتل سه طبقه، چشم‌انداز شهر را در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد.

استخر و سونای هتل زندیه شیراز به سبک حمام وکیل طراحی شده است. اگر دوست دارید در هتلی سنتی اقامت داشته باشید، پیش از رزرو هتل شیراز، به صندلی و تخت‌های سنتی هتل زندیه فکر کنید. همچنین به یاد داشته باشید که این هتل مجهز به مجموعه ورزشی، سونا و استخر است. دریافت ماساژ سنتی در هتل زندیه شیراز از امتیازات اقامتی ساکنان این هتل است و شما را به حال و هوای دوران حکومت خاندان زند در شیراز خواهد برد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار