کد خبر: 902703
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
دیگو سیمئونه

سرمربی اتلتیکومادرید می گوید تیمش باید هر چه سریع تر مشکل بازیهای خارج از خانه خود را رفع کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت،  اتلتیکومادرید پنجشنبه شب در هفته سی و سوم لالیگا در آنوئتا برابر رئال سوسیداد قرار گرفت و با سه گل شکست خورد. به این ترتیب اختلاف اتلتیکومادرید با بارسلونا به ۱۲ امتیاز رسید. حالا اتلتیکومادرید باید مراقب این باشد که رئال مادرید جایگاه دوم آنها را نگیرد. همچنین بازی با آرسنال در لیگ اروپا برای مادریدی ها در پیش است که اهمیت زیادی دارد.

دیگو سیمئونه بعد از این دیدار در نشست خبری خود گفت: باید مشکل بازیهای خارج از خانه خودمان را جویا شویم و این مشکلات را رفع کنیم چرا که باعث شده است ما نتایج ضعیفی در این بازیها داشته باشیم.  ما برابر سوسیداد در نیمه نخست بد ظاهر شدیم. در نیمه دوم کمی بهتر شدیم ولی آنقدر خوب نبودیم که بخواهیم به دروازه حریف نزدیک شویم. به حریف بابت این برد تبریک می گویم ولی باید مشکل این بازیها را برطرف کنیم. شاید عدم تمرکز کافی یکی از دلایلی باشد که ما در بازیهای خارج از خانه خوب عمل نمی کنیم. 

اتلتیکومادرید روز یکشنبه میزبان تیم رئال بتیس است و امیدوار است بتواند اختلاف خودش را با بارسلونا به ۹ امتیاز کاهش دهد. هر چند برد خانگی اتلتیکومادرید برابر بتیس  هم نمی تواند مانع شود که بارسلونا با برتری برابر لاکرونیا در لالیگا که هفت روز بعد برگزار می شود قهرمانی خود را قطعی نکند.

تیم قرمز و سفیدپوش مادریدی بعد از بازی برابر بتیس باید خودش را برای مصاف نیمه نهایی لیگ اروپا با تیم آرسنال آماده کند که این روزها شرایط چندان خوبی ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار