کد خبر: 900886
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی خبر داد:
رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: به مناسبت هفته هنر و انقلاب ۲۰ ویژه برنامه از ۱۸ فروردین ماه در سطح استان اجرا می‌شود.

احد هوشمند قره باغ اظهار داشت: هفته هنر تجلی‌ گاه هنر و هنرمند بوده و می‌تواند مسائل و مشکلات جامعه را از دید مسئولان و مردم در قالب هنر بیان کند.

وی افزود: اکران فیلم‌های کوتاه تولیدی هنرمندان حوزه هنری با تقدیر از عوامل فیلم کوتاه شکلات ساخته حوزه هنری، هفته فیلم حسنات با اکران فیلم‌های جشنواره با همین عنوان، برگزاری نمایشگاه‌های تجسمی با موضوع کالای ایرانی، جشن هنر انقلاب و تقدیر از هنرمندان و اصحاب رسانه فعال از برنامه های شاخص هفته هنر و انقلاب است.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی برگزاری ورکشاپ مینیاتور ایرانی با حضور استاد احمد رضا رحیمی به مدت سه روز، عصر شعر چکامه‌های رجب با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان، ویژه برنامه یادهای آشنا با زیارت مزار شهدا توسط کارکنان و هنرمندان استان، ارائه بلیط نیم بها سینما را از دیگر برنامه ها خواند.

وی به فعالیت بیش از ۲ هزار هنرمند در استان اشازه کردو گفت: ۲ هزار و ۲۹۲ هنرمند در سطح آذربایجان غربی مشغول فعالیت هنری هستند و ۲ هزار و ۹۲۲ اثر از این هنرمندان در ایام نوروز و سایر مناسبتها به اجرا در آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر