کد خبر: 888486
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
فرمانده سپاه استان البرز :

سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز دیروز در همایش بصیرتی 9 دی که با حضور فرماندهان و مدیران کل ادارات دولتی و قضات دادگستری در سالن همایش اداره کل دادگستری استان البرز برگزار شد، اظهار داشت :حماسه ۹ دی نشان داد مردم با اتحاد و وحدت حامی رهبر و نظام اسلامی هستند و نخواهند گذاشت دشمنان ذره ای به انقلاب ضربه بزنند .

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: امروز وظیفه همه این است تا با هوشیار و آگاهی مراقب توطئه های دشمنان نظام اسلامی باشیم.

سردار مولایی با اشاره به اینکه 9 دی روز آزمایش بزرگی بود که حاصل درس‌ها و عبرت‌هایی بود که ملت بزرگ ایران آموخته بود گفت: ملت ما آموخته بود اگر امام مسلمین را در محراب تنها بگذاریم حادثه غم انگیز ضربت خوردن امام علی تکرار می‌شود. ملت ایران از تاریخ آموخته بود اگر امام خویش را درصحنه جهاد تنها بگذارد ماجرای تنها گذاشتن امام حسن تکرار می‌شود و ابعاد عظیم آن حادثه را از ذهن خود گذرانده بود و می‌دانست اگر امام حسین تنها و کم سپاه باشد اصحابش شهید و کودکان حرم پابرهنه در میان تیغ‌های بیابان خواهند بود.

وی افزود: ملت ایران آموخته بود تنها راه سعادت مسلمانان در تبعیت از ولی امر مسلمین است. ملت ما همه‌جا به فرمان امام خویش صحنه هایی از جهاد ساخته بود که شکست‌هایی برای بزرگ‌ترین امپراتوری‌ها ثبت شود. همین شهدانشانه‌های یک پیروزی عظیم در برابر ائتلافی از قدرت‌های تاریخ در فضای نابرابری قدرت هستند.

سردار مولایی در پایان تأکید کرد: ملت ما می‌داند دشمن در ادبیاتش چیزی جز ذلت و بردگی برای ما قائل نیست و یکی از نیات شوم دشمنان جست‌وجوی راهی برای بازگشت مجدد به داخل است اما ملت ما قطعاً دشمن را تا به گور سپردن تمام سپاهش تعقیب خواهد کرد و دشمنان باید منتظر دریافت شکست‌های بزرگ‌تری باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار