کد خبر: 881971
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج میامی
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج میامی گفت: 108 برنامه برای اجرا در هفته بسیج امسال در این شهرستان پیش بینی شده است .

سرهنگ غلامرضا فلاحتی افزود : هرروز از این هفته به یک عنوان باتوجه به شرایط کشور نامگذاری شده وبرنامه های آن از سوی حوزه‌ها ،اقشارو پایگاه‌ها اجرا می‌شود.
فلاحتی ، بااشاره به شعار 'بسیج مظهرمردم سالاری دینی' گفت : بسیجیان در طول سال های بعدازجنگ نیز همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که با اخلاص و وحدت می توان در برابر تجاوزدشمنان ایستاد.
وی بااشاره به بصیرت وآگاهی بسیجیان واعتلای بسیج درعرصه های مختلف خاطرنشان کرد: توجه ویژه بسیج در عرصه های دفاعی، علمی، فرهنگی وخدمت رسانی از برنامه هایی است که دراین هفته لحاظ گردیده است .
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان میامی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن تصریح کرد : امروزه یکی از مهم‌ترین نیازهای ما در مقابل جنگ نرم دشمنان ، ایجاد یک جبهه فرهنگی قوی بین جامعه به‌ ویژه جوانان است.
فلاحتی در ادامه به شاخصه های یک بسیجی اشاره کرد وتصریح کرد: شاخصه هایی همچون ولایت مداری، صداقت در گفتار، محوریت قرار دادن قرآن و عترت در همه کارها و صبر و پایداری در فرهنگ و تفکر بسیجی از درخشندگی خاصی برخوردار هستند.
فلاحتی گفت:اجتماع بزرگ بسیجیان در 5 آذر درسالن 9دی وحضورپرشوربسیجیان و نمایش اقتداربسیج ، دیدار با امام جمعه وحضوردرنمازجمعه میقات صالحین ، برگزاری نشست های بصیرتی ، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، تجلیل ازخانواده های شهداء،مسابقات ورزشی، صبحگاه مشترک، غبارروبی گلزارشهدا، رژه موتوری، وفراخوانی پایگاههای مقاومت از برنامه های مهم هفته بسیج در شهرستان میامی است.
آبان تا پنج آذرماه به عنوان هفته بسیج با اجرای برنامه های مختلف گرامی داشته می شود 29
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار