کد خبر: 822607
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
همسر شهيد محسن خزايي گفت: شهادت آرزوي همسرم بود و هميشه مي‌گفت برايم دعا كنيد شهيد شوم.
مريم رخشاني با بيان اينكه همسرم هميشه مي‌گفت برايم دعا كنيد شهيد شوم، اظهار داشت: شهادت افتخار است و چه افتخاري بالاتر از اينكه همسرم فداي حضرت زينب (س) شده است.
وي با بيان اينكه همسرم مداح و ذاكر اهل بيت(ع) بود، اضافه كرد: شهيد خزايي دو پسر و يك دختر سه‌ساله دارند.

محسن خزايي 15 آذر سال 51 در خانواده‎اي مذهبي كه ذاكر اهل بيت بودند به دنيا آمد.  او در سال 74 به عنوان متصدي صدا فعاليت خود را در صداو سيما آغاز كرد و سال 80 تا 82 فرمانده پايگاه بسيج شهيد برخوردار بود و به‌خاطر شور و نشاط خاصي كه در برنامه‌هاي جوان ايجاد مي‌كرد، با جوانان ارتباط زيادي داشت.

 وي در سال 83 مدير باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان شد.‌ اوج كارش زماني بود كه جريان تكفيري گروهك جندالشيطان در جنوب شرق فعال شده بود.
 او يك‌بار از كمين گروهك تكفيري در حادثه تروريستي تاسوكي نجات يافت. شهيد محسن خزايي پس از موفقيت در باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان در سال 87 به عنوان مدير خبر گيلان معرفي شد و پس از فعاليت‌هاي تخصصي و حرفه‌اي خبر، عشق دفاع از حرم او را به سوريه كشاند.  او در سوريه بعد از هر گزارش خبري خود در بين رزمندگان مقاومت مداحي مي‌كرد.
 
بيانيه سپاه پاسداران در پي شهادت خبرنگار رسانه ملي
در پي شهادت محسن خزايي، خبرنگار اعزامي خبرگزاري صدا و سيما در منطقه عملياتي حلب سوريه، روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پيامي تأكيد كرد: بي‌ترديد خون پاك شهيد محسن خزايي و ديگر شهيدان عرصه خبر و رسانه در جبهه‌هاي مقاومت اسلامي عليه تروريسم تكفيري، پرچم آگاهي و بصيرت را برافراشته‌تر نگه داشته و نظام سلطه و صهيونيسم و حاميان منطقه‌اي گروهك‌هاي تروريستي را رسواتر خواهد كرد.
در اين بيانيه آمده است: شهيد محسن خزايي خبرنگاري مجاهد، ولايي، دلسوز و فداكار بود كه تا آخرين لحظات عمرش در انجام رسالت خطير آگاهي‌بخشي متعهدانه دريغ نكرد و با حضور حماسي و ايثارگرانه در سوريه، اقتدار، عزت و صلابت جبهه حق و حقيقت و استيصال و درماندگي استكبار، صهيونيسم و حاميان منطقه‌اي آنها را هنرمندانه در معرض افكار عمومي جامعه اسلامي و آزاديخواهان و عدالت‌طلبان جهان قرار داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار