کد خبر: 806315
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
فرمانده سازمان بسیج دانش آموزی بسیج مستضعفین کشوراز ایجاد کمیته فضای مجازی در ستاد اردوی راهیان نور خبر داد:
علی صابر ماهانی در گردهمایی روسای آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: نگاه به راهیان نور، فرهنگی و تربیتی است و باید از این فرصت برای تربیت دانش آموزان استفاده کرد.

وی اضافه کرد: سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه پنج ساله ششم در حوزه بسیج، توسعه کمی و کیفی است و در کنار آن اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را هم شاهد هستیم.
فرمانده سازمان بسیج دانش آموزی بیان کرد: با توجه به این سیاست، درحوزه فعالیت اردوی راهیان نور توسعه کمی و کیفی اردوها را در دستور کار داریم دراین ارتباط طرح هر مدرسه یک کاروان مد نظر است.
صابر ماهانی بیان کرد: اردوی راهیان نور از نظر مسئولان آموزش و پرورش زودبازده است اما توجه به بعد کیفی اردوی راهیان نور اهمیت ویژه ای دارد و همراهی راوی و روحانی در کنار کاروان می تواند ارزش کار فرهنگی را بالا ببرد.
وی افزود: باید کار اردوی راهیان نور را تشکیلاتی پیش ببریم و در این ارتباط محور کار را مدیر مدرسه قرار داده ایم تا خانواده ها را در زمینه اهمیت اردوی راهیان نور بخوبی توجیه کند.
  فرمانده سازمان بسیج دانش اموزی بسیج مستضعفین با تاکید بر ارتقای کمی و کیفی اردوی راهیان نور گفت: اجرای نمایش های رزمی، بیشترین تاثیر و علاقه مندی را در بین دانش آموزان شرکت کننده در اردوی راهیان نور داشته است.
وی افزود: در اردوهای راهیان نور راویان خاطرات خود را با جزییات به دانش آموزان بگویند و مسائل مربوط به مدافعان حرم و ارزش کار آنان را گوشزد کنند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر