کد خبر: 799564
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
نایب رئیس انجمن صنفی شرکت حمل و نقل بندرعباس مطرح کرد:
هادی جوادی، نایب رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بندرعباس از ممنوع شدن ورود دلالان به محوطه‌های بندری و گمرکی در بندرعباس خبر داد.

هادی جوادی با بیان این خبر اعلام کرد: طبق هماهنگی انجام شده میان اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان هرمزگان، اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، استانداری و با پیگیری انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بندرعباس از ابتدای شهریورماه سال جاری ورود کامیون بدون معرفی اداره کل حمل و نقل هرمزگان به محوطه‌های بندری و گمرکی ممنوع خواهد شد.

جوادی اظهار داشت: این اقدام باعث عدم ورود افراد فاقد هویت اقتصادی به محوطه گمرک خواهد شد و برخی مسائل مرتبط با ورود این دسته از افراد به این محوطه‌ها را نیز از بین می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از پنجره واحد تجارت فرامرزی فقط توسط شرکت‌های حمل و نقل داخلی شکل خواهد گرفت و صاحبان کالا می‌بایست از طریق شرکت‌های حمل و نقل ذی صلاح برای انتقال مال‌التجاره و محموله‌های مختلف اقدام کنند.

نایب رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بندرعباس تأکید کرد: همگرایی میان بخش خصوصی و بخش دولتی فعال در حوزه حمل و نقل منجر به اتفاقات بسیار خوبی در این بخش شده که دستاوردهای آن را به تدریج شاهد خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر