کد خبر: 797629
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در همایش اهل قلم گفت:استان البرز رتبه ششم چاپ کتاب را در کشور داراست.

حسینی کاشانی گفت: باید قدر کسانی که تراوشات ذهنی را از نوک قلم بر صفحه کاغذ می نشینند را دانست، آنهایی که با قرار دادن تک تک واژه ها در کنار هم مفاهیم بلندی را به مخاطبین منتقل می کنند و این را معجزه ی قلم می دانم.

مهندس حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در همایش اهل قلم اظهار داشت:کسی که اهل قلم نباشد شاید خیلی شیرینی با قلم بودن را درک نکند ، ما گاهی با نگاه به یک قلم احساسمان برانگیخته می شود لذا واقعا باید قدر کسانی که تراوشات ذهنی را از نوک قلم بر صفحه کاغذ می نشانند را دانست، آنهایی که با قرار دادن تک تک واژه ها در کنار هم مفاهیم بلندی را به مخاطبین منتقل می کنند و این را معجزه ی قلم می دانم .

وی ادامه داد:وقتی واژه ها در قالب شعر، غزل، داستان کوتاه و کنار هم قرار می گیرند تاثیرگذاری بسیار بالایی دارند ، لذا این قدرت نویسنده است که واژه ها را به گونه ای کنار هم قرار می دهند که می توانند تاثیرگذار باشند.

مهندس حسینی کاشانی افزود: تاکنون ٤٠٠ نویسنده استان البرز در سایت قلم استان ثبت نام کردند و قطعا تعداد نویسندگان استان خیلی بیشتر از این تعداد است بنابریان باید نویسندگان استان اتحاد و انسجام بیشتری داشته باشند تا بتوانیم مجوز نشر استان را از اداره کل دریافت کنیم .

وی تاکید کرد:استان البرز رتبه ی ششم چاپ کتاب را در کشور با ٨٠١ عنوان کتاب داراست اما باید قبول کنیم که از این تعداد تعداد قابل توجهی اش کتاب کمک درسی است لذا باید در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و کتاب چاپ کنیم .

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پایان تاکید کرد: از ظرفیت های فضای مجازی برای تبادل نوشته ها و شعر و قلم خودتان استفاده کنیم و سعی در نشر و تربیت نویسندگان بیشتر در استان باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار