کد خبر: 784682
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
محمد نیک نفس همرزم شهید «محمد ناظری» با بیان اینکه روحیه فداکاری و دلیر مردی سردار ناظری ستودنی است، گفت: شهید سردار ناظری وقتی مطلبی را بیان می‌کرد و یا به نوعی رفتار می‌کرد که دوستان نسبت به آن گفتار و رفتار اعتراض و یا توصیه‌ای داشتند، جواب می‌داد: "من از هیچ کس نمی‌ترسم و سرباز صفر امام خامنه‌ای هستم."
محمد نیک نفس دوست و همرزم شهید سردار محمد ناظری که در یک ماموریت او را همراهی کرده‌ است، اظهار داشت: سال 72 در دانشگاه امام حسین(ع) دوره عالی تکاوری را خدمت ایشان می‌گذراندیم که سردار شهید ناظری فرمانده آموزشگاه بود. روحیه فداکاری و دلیر مردی وی ستودنی بود.

نیک نفس درخصوص نحوه مربیگری این سردار رشید اسلام تصریح کرد: چتر بازی و سقوط آزاد از الزامات دوره بود که وی گام به گامش را کنارمان بود، اصلا با کسی تعارف نداشت و هر آنچه که لازم بود بیان می‌کرد چه زیر دست‌اش باشد چه بالا دست‌اش.

وی در ادامه در رابطه با صراحت شهید سردار ناظری گفت: آن زمان که سردار رضایی فرمانده سپاه بود بازدیدی از روند آموزش داشتند بعد از اتمام بازدید، سردار ناظری که آن زمان درجه سرهنگی داشتند، مشکلات و مسائل  و گلایه‌های پرسنل را آنچنان راحت، رو راست و بدون رو دربایستی به سرلشکر محسن رضایی انتقال دادند که همه از صراحت کلامش تعجب کردیم خود سرلشکر رضایی هم گاهی از این صراحت می‌خندید و گاهی ابرو خم می‌کرد. شهید سردار ناظری وقتی مطلبی را بیان می‌کرد و یا به نوعی رفتار می‌کرد که دوستان نسبت به آن گفتار و رفتار اعتراض و یا توصیه‌ای به وی می‌کردند، جواب می‌داد: "من از هیچ کس نمی‌ترسم و سرباز صفر امام خامنه‌ای هستم."

همرزم شهید ناظری در پایان خاطر نشان کرد: وقتی دزدی دریایی در سواحل سومالی زیاد شد ایشان فرماندهی گروهی را برعهده گرفت و عازم آب‌های منطقه شد و چندین کشتی را از دست دزدان دریایی نجات دادند و بدین طریق افتخاری بر افتخارات ایران در سطح بین‌الملل افزود. خود سردار تعریف می‌کرد که در ماموریت‌های بزرگ بالگردهای آمریکایی بالای سرمان می‌چرخیدند و با دستور ما گشت زنی و بررسی مناطق حساس را انجام می‌دادند. سردار شهید ناظری اخیرا با همکاری شبکه افق سیما برنامه فرمانده را اجرا می‌کردند که خداوند روحش را قرین رحمت گرداند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار