کد خبر: 777522
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
فوتبالیست جوان به اتهام قتل همسرش در محله نظام آباد تهران تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ما، ظهر ديروز قاضي ايلخاني بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران با تماس مأموران كلانتري نارمك از قتل زن جواني در خانه‌اش حوالي ميدان تسليحات در خيابان نظام‌آباد با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد. محل حادثه ساختمان چند طبقه مسكوني بود كه تيم جنايي در محل پذيرايي يكي از واحدهاي آپارتمان با جسد زن 28 ساله‌اي به نام شهلا روبه‌رو شد و بررسي‌هاي اوليه حكايت از آن داشت شوهرش‌از محل گريخته است.
تحقيقات بعدي نشان داد مقتول يك سال قبل با پسر عمويش ازدواج كرده است و شوهرش هم عضو تيم فوتبال يكي از باشگاه‌هاي تهران است. پزشكي قانوني در نخستين معاينات اعلام كرد، شهلا حدود ساعت 17 عصر روز قبل به قتل رسيده است. همچنين مشخص شد مقتول كارمند يكي از دفاتر ثبت اسناد است و روز حادثه پس از برگشت از محل كارش با شوهرش درگيري داشته و بعد از آن به قتل رسيده است.
يكي از مأموران گفت: دقايقي قبل مردي با اداره پليس تماس گرفت و اعلام كرد دخترش در خانه‌اش به قتل رسيده است. وقتي به محل حادثه رسيديم با جسد اين زن روبه‌رو شديم كه معلوم بود خفه شده است. پدر مقتول گفت: يك سال قبل برادرزاده‌ام با دخترم ازدواج كرد. آنها زندگي خوبي داشتند تا اينكه متوجه شدم با هم اختلاف پيدا كرده‌اند. پس از اين تلاش كردم اختلاف آنها را حل كنم، اما هرگز فكر نمي‌كردم دامادم مرتکب قتل شده باشد.
وي ادامه داد: شب قبل با دخترم تماس گرفتم، اما او جواب نداد. فكر كردم خواب است تا اينكه ساعتي قبل دوباره با او تماس گرفتم، اما باز هم جواب نداد. سپس با محل كارش تماس گرفتم كه يكي از كاركنان گفت دخترم امروز به محل كارش نرفته است. به همين دليل نگرانش شدم و احتمال دادم براي او اتفاقي افتاده باشد. بلافاصله به در خانه‌اش آمدم. وقتي در را باز نكرد با كمك همسايه‌ها قفل در خانه‌اش را تخريب كرديم و وارد خانه‌اش شديم و با اين صحنه هولناك روبه‌رو شدم.
يكي از همسايه‌ها هم گفت: هفت ماه است كه مقتول و شوهرش به اين خانه آمده‌اند. در اين مدت ما هميشه صداي مشاجره و درگيري آنها را مي‌شنيديم. اين زن و شوهر هميشه با هم درگيري داشتند تا اينكه ساعت 17 عصر ديروز صداي درگيري شديد آنها شنيده مي‌شد، اما من فكر كردم آنها مثل هميشه با هم درگير شده‌اند و بعد هم آشتي مي‌كنند.
وي ادامه داد لحظاتي بعد از اين صدا، شوهر مقتول را ديدم كه از خانه خارج شد و ديگر بازنگشت. همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني مأموران پليس به دستور قاضي ايلخاني تحقيقات گسترده‌اي را براي دستگيري مظنون اصلي اين حادثه آغاز كردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار