کد خبر: 767353
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خبر داد :
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از بهره برداری 78 زمین چمن مینی فوتبال در روستاهای استان بوشهر خبر داد .

سیدمحمدحسن باستی در نشست بررسی تسریع و بهره‌برداری از زمین‌های چمن مینی فوتبال روستایی در استان بوشهر با بیان اینکه تمام روستاهای بالای  500  نفر جمعیت از زمین ورزشی مینی فوتبال بهره‌مند می‌شوند اظهار داشت: سال قبل بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده روستاهای بالای یک‌هزار از زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی بهره‌مند شدند که امسال روستاهای بالای  500 نفر جمعیت از این امکان بهره‌مند می‌شوند.
 وی با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی در استان بوشهر افزایش یافته است تصریح کرد: امسال  78 روستای این استان از زمین مینی فوتبال بهره‌مند می‌شوند که سرانه فضای ورزشی در شهرها و روستاها افزایش یافته است.
 معاون استاندار بوشهر از سرمایه‌گذاری14.8 میلیارد تومانی برای ساخت زمین مینی فوتبال روستایی خبرداد و بیان کرد: برای اجرای  78  زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی روستایی  148  میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود که تاکنون  40 درصد این اعتبار تخصیص و پرداخت شده است.
باستی با اشاره به اینکه طرح‌های مینی فوتبال روستایی  در قالب طرح‌های امید اجرایی شده گفت: تاکنون  80 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های امید اجتماعی که شامل بوستان، زمین‌های والیبال و زمین‌های ورزشی مینی فوتبال است تخصیص یافته است.
 وی از افتتاح طرح‌های مینی فوتبال در روستاها خبرداد و تصریح کرد: تا پایان امسال  78  زمین چمن مینی فوتبال در روستاهای استان بوشهر ساخته وافتتاح می‌شود که بخش عمده‌ای از آنها در دهه فجر به بهره‌برداری و در اختیار ورزشکاران روستایی قرار می‌گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر