کد خبر: 712464
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان از بیهوش شدن 3 خانم جوان خوزستانی در دشتستان با آبمیوه نذری خبر داد.

محمدعلی دهقان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بیهوش شدن 3 خانم جوان اظهار داشت: سه بانوی جوان خوزستانی همراه با خانواده خود قصد بازگشت از برازجان به خوزستان را داشتند که خودروی آنان در برازجان با مشکل فنی روبرو شد.

وی در تشریح جزییات این حادثه گفت: بعد از بروز مشکل در خودروی این خانواده، مردان خانواده به صورت موقت چادری در محل گلزار شهدای گمنام برازجان برای اسکان بانوان خود زده و به منظور تعمیر خودرو به شهر برازجان عزیمت می‌کنند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان خاطرنشان کرد: در زمان عزیمت مردان خانواده به شهر، دو مرد ناشناس با یک خودروی پراید به سمت خانم‌های جوان رفته و به آنها کیک و آبمیوه می‌دهند و عنوان می‌دارند که ما حاجتی داشته و اکنون با برآورده شدن حاجتمان، اقدام به توزیع این کیک و آبمیوه نذری کرده‌ایم.

دهقان یادآور شد: این سه خانم جوان پس از رفتن دو مرد ناشناس و نوشیدن آبمیوه‌های نذری، بلافاصله بیهوش می‌شوند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان بیان کرد: پس از بیهوش شدن خانم‌های جوان، پیش از مراجعه افراد ناشناس، مردان این خانواده خوزستانی به محل چادر بازمی‌گردند و دو فرد ناشناس فرصتی برای بازگشت به محل مورد نظر و اجرا کردن اهداف خود نیافتند.

وی در پایان یادآور شد: این سه زن بلافاصله به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند که در حال حاضر وضعیت جسمانی آنان مساعد است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار