کد خبر: 694849
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
امام جمعه خرم آباد:
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که 9 دی ماه روز رسوایی منافقین و فتنه گران است، گفت: حماسه 9 دی عبرتی بزرگ برای کسانی است که نتوانستند حق را بر باطل تشخیص دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت حماسه 9دی که در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، گفت: گرامیداشت حماسه 9دی، همچنین عبرتی بزرگ برای کسانی است که نتوانستند حق را از باطل تشخیص دهند.

وی افزود: حماسه تاریخی 9 دی ماه عبرتی برای کسانی که خودشان را خواص معرفی می کردند، اما در تشخیص وظیفه درنگ کرده و امیال نفسانی را بر منفعت دینی و مردم ترجیح دادند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که 9 دی عبرتی است برای  گوش هایی که صدای استکبار در آن دریده شد اما در خواب خرگوشی فرو رفته و پنج سال است که بیدار نشده اند، تصریح کرد: این حماسه بزرگ عبرتی است برای کسانی که از مسیر ولایت خارج شده و نافرمانی کردند.

وی با اشاره به جنگ احد بیان داشت: در جنگ احد ابتدا مسلمانان پیروز شدند، اما به دلیل عمل برخی افراد خودخواه پیروزی آنان به شکست منجر شد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که خداوند در سوره آل عمران از جنگ احد به عنوان درس عبرت برای مسلمانان یاد کرده است، خاطرنشان کرد: فتنه 88 نیز همچون جنگ احد بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که اجتماع عظیم مردمی در 9 دی حقیقتی روشن است که نشان دهنده پیوند امت با ولایت است، یادآور شد: حضور به موقع در صحنه، عمل به موقع، ایستادگی و استقامت در راه آرمان های والای انقلاب از ویژگی های بارز حماسه 9دی است.

وی در ادامه با بیان این که هدف فتنه گران چیزی جز براندازی نظام نبوده است و آنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن جمهوری مبتنی بر ولایت بوده اند، گفت: فتنه گران انتخابات را بهانه کرده بودند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که فتنه گران خسارت فراوانی به تهران وارد کردند، افزود: فتنه گران هشت ماه مردم  را در تهران گرفتار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که فتنه گران به مسؤولان نظام و جایگاه ولایت هتک حرمت کردند، بیان داشت: سران فتنه گناه نابخشودنی انجام دادند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار