کد خبر: 681516
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
در طرح بهشت تا بهشت:
زائر لرستانی طرح پیاده روی بهشت تا بهشت، از مرقد امام رضا(ع) به سمت کربلای معلی تاکنون بیش از 3هزارکیلوتر را پیموده است.
فاطمه ملکی


به گزارش خبرنگار جوان از خرم آباد، محمدابراهیم خمسه، از خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان که در طرح پیاده روی از بهشت تا بهشت به سمت کربلای معلی در حرکت است.

محمد ابراهیم خمسه تاکنون از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم و مرکزی عبور کرده است.

وی در این طرح پیاده روی بهشت رضوی تا بهشت حسینی، بیش از ۳۰۰۰ کیلومتر را پیموده است و پس از استقبال مردم استان ها، با علمای بزرگ هرکدام از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم و مرکزی دیدار داشته است.

این خادم عتبات عالیات لرستان با عبور از استان‌های لرستان و ایلام وارد کشور عراق می شود.

محمد ابراهیم خمسه، از خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان در ادامه در گفت و گو با خبرنگار جوان، بیان داشت: طرح پیاده روی بهشت تا بهشت را با شعار جلب مشارکت ایرانیان در توسعه و بازسازی عتباب مقدسه ادامه می دهم.

وی طرح پیاده روی بهشت تا بهشت را از مؤثرترین طرح‌های فرهنگی و معنوی در کشور بیان کرد و گفت: در این طرح به گسترش و تبلیغ در راستای بازسازی عتبات عالیات تلاش شده است.

خمسه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای ضرورت ایجاد فضای فرهنگی، بیان داشت: عمل به توصیه مقام معظم رهبری در این راستا از اهداف این سفر می باشد.

این خادم ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان در ادامه پیام‌رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات با شعار توسعه حرم‌های مطهر نجف اشرف، کربلای معلی، کاظمین و سامرا را از دیگر اهداف این طرح پیاده روی بهشت تا بهشت بیان کرد.

خمسه با اشاره به این که طرح پیاده روی بهشت تا بهشت از 14 مرداد ماه سال جاری، همزمان با سالروز تخریب قبور ائمه بقیع به دست فرقه ذاله وهابیت آغاز شده است، خاطرنشان کرد: این طرح در روز اربعین حسینی در کربلا پایان می یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار