کد خبر: 671646
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷
در مراسم كلنگ‌زني مجتمع درماني تحقيقاتي رويان
شهردار تهران در مراسم امضاي تفاهمنامه همكاري سه‌جانبه شهرداري، سازمان اوقاف و جهاد دانشگاهي و آيين كلنگ‌زني ساخت مجتمع 324 تختخوابي درماني تحقيقاتي رويان گفت: براي تمدن‌سازي بايد به سمت توليد ثروت و منزلت برويم.
شهردار تهران در مراسم امضاي تفاهمنامه همكاري سه‌جانبه شهرداري، سازمان اوقاف و جهاد دانشگاهي و آيين كلنگ‌زني ساخت مجتمع 324 تختخوابي درماني تحقيقاتي رويان گفت: براي تمدن‌سازي بايد به سمت توليد ثروت و منزلت برويم.
به گزارش «جوان»،‌محمد باقر قاليباف با عرض تبريك به مناسبت ميلاد امام رضا(ع) اظهار داشت: خداوند بزرگ را شاكريم كه در چنين روز عزيزي اين فرصت نصيب همه ما شده كه بتوانيم براي يك امر مهم و اساسي كلنگي را بزنيم و كاري را شروع كنيم.
وي با اشاره به اينكه ما بايد به سمت توليد منزلت برويم و اين پروژه سرمايه‌اي بزرگ در عرصه منزلت ملي و جهاني براي ما خواهد بود، تصريح كرد: از سويي ديگر ما بايد به سمت توليد ثروت برويم كه اين پروژه در واقع دريايي از ثروت مادي است ضمن اينكه براي تمدن‌سازي نيز بايد به دنبال توليد قدرت باشيم و در اين پروژه قدرت عظيمي نهفته است.  شهردار تهران خطاب به مسئولان سازمان اوقاف و مركز رويان گفت: اعتماد شما در مباحث مرتبط با ساخت و ساز فني سبب پيشبرد اين كار در يك فعاليت دسته‌جمعي خواهد شد.
قاليباف با تأكيد بر اينكه اين پروژه مصداقي از اقتصاد مقاومتي است، اظهار داشت: ساخت اين مركز هرچند با هزينه و پول شهرداري نيست ولي با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي موجود است كه تمامي اين موارد مؤيد اجراي اقتصاد مقاومتي است. اقتصاد مقاومتي از روي كاغذ قابل اجرا نبوده و بخشنامه‌ نيست كه قابل صدور به مراكز و نهادهاي مختلف باشد بلكه يك اقدام قلبي است كه مي‌تواند از اتاق‌ هر يك از ما شروع شود.
مجتمع درماني تحقيقاتي و پژوشگاه رويان در زميني وقفي به مساحت 15 هزار مترمربع و مساحت 140 هزار مترمربع با داشتن 324تختخواب در 16 طبقه در شرق تهران احداث خواهد شد و اين بيمارستان با داشتن شش بخش در كنار بخش ناباروري تمامي فعاليت‌هاي درماني مرتبط با پژوهشگاه رويان را پوشش خواهد داد كه بخش توليد كلينيكال سلول درماني و تمام امكانات مورد نياز بخش پيوند مغز استخوان را دارا است و به گفته شهردار تهران سه سال ديگر در 11ذيقعده در سالروز ولادت امام رضا (ع) افتتاح خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار