کد خبر: 649438
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
مدیر کل دفتر مسابقات ملی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از افزایش 65 درصدی شرکت کنندگان مرحله استانی مسابقات ملی مهارت خبر داد.

مدیر کل دفتر مسابقات ملی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از افزایش 65 درصدی شرکت کنندگان مرحله استانی مسابقات ملی مهارت خبر داد.

عمرانی با اعلام این خبر در آغاز پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت (مرحله استانی) در گیلان، گفت: از 8 هزار و 156 نفر شرکت کننده در مرحله شهرستانی، 5 هزار و 270 نفر مرد و 2 هزار و 800 نفر زن به مرحله استانی راه یافته اند.

وی افزود: از سال 88 به بعد میانگین تیمی شرکت کنندگان استان گیلان در این مسابقات باتلاش مسئولان آموزش فنی و حرفه ای استان، بالاتر از میانگین کشوری بوده است.

مدیر کل دفتر مسابقات ملی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورهمچنين گفت:

هدف اصلی برگزاری این مسابقات، ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی و توجه مسئولان و خانواده ها به کسب مهارت و ارتقاء جایگاه شغلی و کارآفرینی افراد است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان هم در آغاز این مسابقات در گیلان اظهار داشت: این مسابقات در 22 رشته با شرکت 1 هزار و 49 نفر در  گیلان برگزار می شود.

رسول شمشادی در ادامه با اشاره به این که یکی از مولفه های بسیار مهم در انتقال فناوری مهارت است، افزود: اگر می خواهیم در افق سال 1404 یکی از قدرت های منطقه ای درحوزه سرمایه های انسانی باشیم راهی جز این که، از دروازه مهارت وارد دانش فنی و انتقال تکنولوژی شویم، نداریم.

وی هدف از برگزاری مسابقات ملی مهارت را بر شمرد و گفت: استعدادیابی افراد نخبه و زبردست به بنگاه های اقتصادی، رساندن سطح استانداردهای آموزش به سطح استانداردهای کشورهای توسعه یافته و تبادل اطلاعات از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان در ادامه خاطر نشان کرد: اعزام نفرات برتر به مسابقات 2015 برزیل، کمک هزینه حج مفرده، اعتبار نوآوری و شکوفایی در سطح دو و معرفی به عنوان سرباز مربی از تسهیلات خوب برگزیدگان این مسابقات به شمار می آید.


 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر