کد خبر: 646871
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی؛
به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، 15 هزار زائر از شهرها و مناطق مختلف آذربایجان غربی راهی مرقد مطهر امام خمینی (ره) می شوند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین ارومیه، سرهنگ جلیل وحیدی، معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان غربی در جلسه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی با اشاره به برنامه های ستاد بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) گفت: این ستاد برنامه های خود را به دو شکل مراسمات ایام ارتحال امام خمینی (ره) و 15 خرداد و همچنین مراسمات اعزام زائران مرقد رهبر کبیر انقلاب طرح ریزی کرده است.

وی با بیان این که سهمیه آذربایجان غربی برای اعزام زائر به مرقد امام خمینی (ره) گفت: با توجه به استقبال مردم در سال گذشته پیش بینی می شود اعزام زائر به 15 هزار نفر برسد.

سرهنگ وحیدی افزود: این تعداد زائر با 375 اتوبوس از شهرها و مناطق مختلف آذربایجان غربی راهی مرقد امام خمینی (ره) می شوند.

معاون هماهنگ گننده سپاه شهداء آذربایجان غربی با تأکید بر توجه به  بهداشت، امنیت و ایمنی زائران خاطرنشان کرد: بر همین اساس متولی پایگاه‌ های ایمنی و امنیتی موظف به تهیه 500 بیمه بی ‌نام برای زائران هستند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از عملکرد مسؤولان اعزام راهیان نور ایام نوروز، اظهار داشت: در اعزام راهیان نور ایام نوروز دستگاهها متمایز از سالهای قبل عمل کردند به گونه ای که آذربایجان غربی بعد از تهران بزرگ دومین استان موفق در اعزام زائر راهیان نور معرفی شد.

علیرضا رادفر،  معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار کرد: شخصیت حضرت امام راحل به گونه ‌ای بود که در بعد زمانی که فرهنگ ‌ها تنها غربی و شرقی عنوان می ‌شد با دیدگاهی دینی و حاکمیت اسلامی به جامعه و با اعتماد به مردم این انقلاب عظیم را برپا کرد.

وی با بیان این که چشم تمام دنیا در روز سالگرد ارتحال این بزرگ‌ مرد انقلاب اسلامی به سوی ایران خواهد بود، خاطرنشان کرد: همه‌ ارگان ‌های مرتبط باید تمام توان و تلاش خود را به کار بندند تا مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) شایسته آن بزرگوار برگزار شود.

رادفرخاطرنشان کرد: تمام ارگان‌ها و سازمان‌ های مرتبط باید همچون امام راحل با تکیه بر اعتماد مردم اهداف خود را پیش ببرند و هر چند حضور مدیران در مراسمات سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) الزامی است اما باید برگزار کننده اصلی این مراسمات مردم باشند.

رادفر با اشاره به تعداد زائران شهر ارومیه، تصریح کرد: تعداد 3 هزار و 850 زائر از ارومیه به سوی مرقد امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر