کد خبر: 646020
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
فرماندار جویبار:
فرماندار جویبار گفت: بر اساس موافقت خادم رئیس فدراسیون کشتی و درج در تقویم فیلا اولین دوره مسابقات جام باشگاه های جهان در آذرماه سال جاری به میزبانی ایران ودر پایتخت کشتی ایران جویباربرگزار خواهد شد.
جعفر رعیت

به گزارش خبرنگار جوان از مازندران،رضا گنجی جویباری افزود:این مسابقات برای اولین بار به ابتکار جمهوری اسلامی ایران و به دنبال درخشش خیره کننده کشتی گیران جوان جویباری در مسابقات المپیک لندن و همچنین جام های معتبر بین المللی در دوسال اخیر که باعث شد عنوان پایتخت کشتی ایران از سوی فدراسیون جهانی به جویبار اختصاص یابد برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: 15 تیم خارجی و 3 تیم داخلی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

فرماندار با اشاره به تشکیل جلسه استانی این دوره از مسابقات با حضور فلاح استاندار مازندران ، نمایندگان حوزه انتخابیه ،امام جمعه و مدیرکل امور ورزش وجوانان استان و هیات کشتی در محل فرمانداری اظهار داشت: در این جلسه استاندار حمایت کامل خویش را از برگزاری این مسابقات ومیزبانی شایسته جویباری های خون گرم وهمیشه درصحنه اعلام و تاکید کرد باید از همه زیر ساخت های استان با همراهی همه دستگاهه ای اجرایی استان استفاده گردد.

بر پایه این گزارش در این جلسه مقرر گردید یک ستاد استانی به ریاست استاندار و یک ستاد شهرستانی نیز به ریاست فرماندار و دبیری امور ورزش وجوانان تشکیل و کمیته های 13 گانه ستاد نیز به زودی آغاز بکار نمایند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر