کد خبر: 632716
تعداد نظرات: ۱۴۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹
اتاق گفت‌وگو
مواضع اخير رئيس جمهور در جمع روسای دانشگاه ها و مدیران پارک های علم و فناوری واكنش هاي زيادي را به همراه داشته است... نظر شما در اين باره چيست؟
مواضع اخير رئيس جمهور در جمع روسای دانشگاه ها و مدیران پارک های علم و فناوری واكنش هاي زيادي را به همراه داشته است.

مهمترين آنها «كم سواد» شمردن منتقدان بوده است. برخي از حاميان آقاي روحاني نيز ادبيات انتخاب شده را نپسنديده اند و نسبت به آن انتقاد دارند.

نظر شما در اين باره چيست؟

آيا اين ادبيات را براي سياست ورزي مناسب مي دانيد ...

نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد...


از همه دوستان انتظار داريم كه ادبيات اوليه گفت و گو رعايت و از توهين، افتراء و ... پرهيز شود تا براي انتشار مطالب دچار مشكلات حقوقي و ... نشويم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۴۴
پریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
13
39
سلام نه نمی پسندم ،از رئیس جمهور محترم انتظار دارم همانطور که در زمان انتخابات و نیز پس از آن به راحتی از دولت قبل انتقاد می کردند و البته می کندو نیز در راستای شعارهای انتخاباتی و سخنرانی های کنونی خود فضای جامعه رو امنیتی نکنند و نیز به منتقدان خود در زمینه ی اقتصادی و نیز در زمینه های سیاسی و مخصوصا توافق ژنو اجازه ی گفت و گو و انتقاد دهند و از آنجایی که ایشان به شدت به مواضع خود و اقدامات دولت خود ایمان دارند با زبان منطق وگفتگو با دلسوزان داخلی برخورد کنند درست مثل رفتار دولت با 1+5 !!!!!
پاسخ ها
جینگول
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
سلام
بلی
می پسندم
و دلیل آن ادبیات آقای م.ا است که کسی به ان اعتراضی نمی کرد.
یوسف
| Germany
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
جناب جینگول شما ظاهرا ندیدی که کسی اعتراضی بکند ، یک نمونه علی لاریجانی و نمونه ای دیگر م...

اثبات شی هم نفی ما ادا نمی کند ، شما می پسندی چون یک کسان دیگری به یک رئیس جمهور دیگری اعتراض نمی کردند ؟ برادر (خواهر) منطقت راااا ....

در ضمن علت اعتراض عده ای به ادبیات رئیس جمهور از آن باب است که چیزی که عوض دارد گله ندارد ، کسی نمی تواند ادعا ادب و احترام بکند و خودش آن را نقض بکند ، مصداق رطب خورده و منع رطب می شود
سلام
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
چطور هرچه احمدی نژاد می گفت کف می زدید؟
اتفاقا واقعیتو گفت چون یک عده وضعیت معشیت واقتصاد مردم را می خواهند بدتر شود....کمی توجه کنید به منتقدان دولت ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
احمدی نژاد اگه کسی انتقاد می کرد حداقلش سکوت اختیار می کرد کسی رو بی سواد نمی خواند الان ماشاالله دیدیم که نه وضعیت اقتصادی عوض شد و گلستانی در کار نبود ضمن اینکه ایران و ایرانی تحقیر هم شدو الان با شعار انتقاد پذیری همه رو به باد تهمت و افترا می بندندو بی سواد تلقی می کنن والا نو بره
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
8
34
با سلام
معمولا اينگونه رفتارها نشان دهنده ضعف و اقتدار طرف مقابل است ولي در اين مورد خودتان نظر دهيد.اللهم عجل لوليك الفرج
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
13
39
ادب مرد به زدولت اوست
روحانی باید کلاس اخلاق برود ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
5
29
بااین ادبیات رییس جمهور آدم یاد شعارهای دوکراسی،آزادی بیان و حقوق بشر غربی میافته.
پاسخ ها
هرکی..
| Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
اقای منتقدباسواداون دوکراسی نیست دموکراسی هست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
9
29
همیشه اصلاح طلب ها خودرا تافته جدابافته دانسته خود راباسواد دیگران بی سواد.هرروز بدتر از دیروز خواهد شد این خط این نشان....
امين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
4
26
سلام هر كس وقتي انتقاد مي كنه دوست داره طرف مقابل بگه چشم اما وقتي نوبت به خود طرف مي رسه خودش رو اعلامه دهر مي دونه
دولت تدبير خود از اول تا الان خطا رفته و حتي يك ذره هم انتقاد پذير نيست
ahmad
|
Germany
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
6
19
عزیزان دلسوز ایران اسلامی
این رفتارها زمینه سازی برای فتنه ای شبیه فتنه ۸۸ است. پس بیاییم این فتنه را از اکنون خاموش کنیم. اوکرایین و تایلند دو مثال بارز و مشا به فتنه ۸۸ ایران است
پاسخ ها
صادق
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
چطوووری خاموش کنیم...لابد حرفای تفرقه انگیز نزنیم....کی این حرف ها رو زده...نکنه لابد می خوای انتقاد نکنیم تا این حرفها هم زده نشه؟؟
saeed
|
Germany
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
5
13
Az in bishtar entezar nemire
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
6
20
واقعا قربان همه سرهنگ ها که جانشان را فدای مردم کردند ودم نزدند که حقحقدان هستند؟؟؟؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
5
21
روحانی هنوز تکلیف خودش را باخودش روشن نکرده وسردر گم است
سبط
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
6
17
باسلام
من توصیه می کنم رییس جمهور یکبار در فضای آرام این سخنان خود راگوش کند اگر ناراحت نشد ؟بنده خدا ... شده دیده دکتر زیاد هست بالاخره ایشان یک حقوقدان است نه سرهنگ .تقریبا این حرفا تو مایه همین سبد کالا است زیاد جدی نگیرید شایدهم برای ماست مالی تدبیر سبـــــــــــــــــــــــــــــد است؟؟؟
تقی متوکل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
5
24
fبه نظر می رسد صبر و ادب رییس جمهور مصرف تبلیغا تی داشته است.
سيدمهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
22
7
دلتون براي ادبيات خس و خاشاك، لولو برد، آب بريزيد، پارگي قطعنامه دون گوساله و بزغاله و... تنگ شده؟ بابا اين رييس جمهور در مقايسه خداي ادبه
راست ميگه بنده خدا تازه ملاحظه كرده اگه قبلي بود كه بدتر از اينا ميگفت
لطفا منتشر كن و نشون بده مرد انتقادي
پاسخ ها
منتقد کم سواد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
ملاحظه کرده؟چه ملاحظه ای اونوقت؟منتقدا کم سوادن ؟در ضمن فرافکنی نکن،الان بحث بر سر گفتمان رئیس جمهور محترمه نه نبش قبر تاریخ!!!!
محسن
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
سید جان این نوشته ژورنالیستی تاریخ مصرفش گذشته البته ازحق نباید گذشت .... لطفا" یک باربدون حب وبغض به آن گفته های سر و ته زده سخنان دولت قبل رجوع نمائیددیگر روی این دوسه نکته که دیگر چیزی نداریدمتوصل نمی شوید ومهم تر مگر تازه هرکس یک حرف زشت زد این مجوزدیگری هم می باشد ویامامدافع بدگفتن کسی هستیم مثلا" سایت جوان درروزنامه های آن موقع اش منتقد سرسخت دولت قبل که اشتباهی ازایشان سرمیزد بودودولت کنونی بانقد توهین نکردن به همدیگروحتی به دشمنانمان سکان اجرایی رابدست گر فته اند ملاک بی ادبی به خیل عظیم دکترهای همه رشته ها ویاهمه منتقدان بی سوادندچیست اگر نمایندگان منتقد شدید دولت قبل هیچی نگویند مشکلی نیست و...البته باید به دولت ایشان فرصت دادانشاءالله اگرشمادوستان نادان بگذارید دولت تدبیر وامید به حول قوه الهی باتدابیر عالمانه رهبری موفق خواهندشدچون ایشان عاشق رهبری هستنندحجت السلام دکترحسن روحانی نه خاتمی است ونه .... حسن روحانی است وفدائی نظام جمهوری اسلامی وولایت مطلقه فقیه است انشاءالله برای همه ثابت خواهد شد
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقا سید مهدی عزیز
سلام برادر
تا انجا که یادمه و شما هم یادآوری کردی هر چی محمود جون گفته با دشمنا بوده نه خودیا.
اون خس و خاشاک معروف هم اگر یکبار اصل صحبت ها رو گوش کنی متوجه می شی که اونم با دشمناست. خدا عاقبت همه ما رو ختم بخیر کنه. التماس دعا
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
12
6
با سلام.خسته شدیم از این دعواهای دوطرف اصلاح طلب و اصولگرا.هیچکدام به فکر مردم نیستند.به فکر مردم باشید نه به فکر این مسائل.راستی ادبیات نفرات قبلی یادتان نرود!انگار صندلی خراب است.......!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
ادبیات توهین آمیز به مردم وملت ازطرف هرکه باشد مورد قبول نیست چرافرافکنی می کنید تاازاین دولت انتقادمی شود ربط به دولت قبل می دهید اگرمنطق دارید همه چی رامنطقی ببینید اون به یک عده ای خاص ادبیات بد بکارمی برد این دولت هم به مردم توهین می کندومی گوید هرکه باما نیست پس باید منزوی شود افراطی است بی قانون است بی سواد است حسود است ...این که نشد در شان دولت بااون همه شعار وادعای روشنفکری اش نیست !!!
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
12
4
با سلام.خسته شدیم از این دعواهای دوطرف اصلاح طلب و اصولگرا.هیچکدام به فکر مردم نیستند.به فکر مردم باشید نه به فکر این مسائل.راستی ادبیات نفرات قبلی یادتان نرود!انگار صندلی خراب است.......!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
3
18
ننگ بر دروغ و ریا ! ننگ بر دیکتاتوری مدرن، ننگ بر باسوادنماهای غرب زده، ننگ بر خائنین به مملکت، ننگ بر ویژه خواران ...
پاسخ ها
بهلول
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
بابا يكي اينو بگيره . اعصاب معصاب نداره يه بلايي سر خودش مياره !!!!1
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
14
3
مناسب حال منتقدین مغرض بود؛ چاره ای نیست جواب های - هوی است !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
شمازاکجامغرض بودنش راتشخیص دادی مؤمن خدا!!!!
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
13
....خط دهندگان پشت پرده ی او خودشان بیسوادند و بیاد ندارند که همین مردم فهیم بودند که او را به ریاست جمهوری برگزیدند نه اساتید دانشگاه و دانشجویان تنها !
مشکل آقای روحانی این است که تا کنون مجری افکار نمایندگان ج. در ایران بوده است افرادی چون خ. و پیر سرمایدار اصلاحات غربی!
از چینش وزرای کابینه اش هم پیداست دنبال افرادی رفته است که به نوعی مرعوب فرهنگ غربند و خودشان را منور الفکران روشنفکر می دانند و مردم دیگر را بیسواد ! افرادی چون س. و وزیران ...و متعمدی که اعلام می کنند پایین امدن قیمت اجناس به صلاح (سرمایداران) نیست
مومن به حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
11
برای بی احترامی به این ملت مظلوم ایثارگر متاسفم معلوم است از بی سوادی آنها بود که در سال جاری با آن همه شکوه پای صندوق های رای حاضر شدند در این دورانی که فقط پول و قدرت وهوای نفس عده ای را از درد محرومین غافل نموده است تنها کلمه استرجاع می خوتنیم و به مولای غایب حضرت بقیه الله الاعظم شکوه می نماییم که الذین قالوا ربناالله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملئکه الا تخافوا و.........و ابشروا......
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
12
از رئیس جمهور اعتدال گرا انتظار می رود شعارهای لنینیستی و کمونیستی را به منتقدان نزنند و دامنه تحمل خودشان را بالا ببرند.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
7
از رئیس جمهور اعتدال گرا انتظار می رود شعارهای لنینیستی و کمونیستی را به منتقدان نزنند و دامنه تحمل خودشان را بالا ببرند.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
8
از رئیس جمهور اعتدال گرا انتظار می رود شعارهای لنینیستی و کمونیستی را به منتقدان نزنند و دامنه تحمل خودشان را بالا ببرند.
کوه110
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
1
10
باکمال تاسف اینگونه سخنان در شان هیچ بیسوادی نبود چه برسد به کسی که خودرا مجتهد هم میداند
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
1
9
باسلام :آنان که ادعای دمکراسی رادارند اینگونه سخن گفتن پسندیده نیست
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
10
متاسفم امیدوارم هر چه زودتر رئیس جمهور محترم نقصان به وجود امده جبران و دشمنان انقلاب و کشور دل شاد نکنند و وحدت جامعه حفظ نمایند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
1
10
بنده به عنوان یک ایرانی مسلمان دارای کارشناسی ارشد کلام وعقاید طرز سخن گفتن آقای روحانی را اصلا نمیپسندم و توهین به تمام مردم انقلابی ضد استکباری میدانم. ایشان در این 6 ماه اخیر همیشه خود را محق و بی عیب و نقص میداند و همواره سعی میکند کارهایی که از عهده اش بر نمیاید و توانایی انجام آن را ندارد به گردن دیگران بیندازد! انگار روحانی آمده که کار نکند و فقط وظیفه اش تخریب احمدی نژاد است! با این حربه تا چند صباح میشود ادامه داد؟! هر که انتقاد کند یا تندرواست! یا افراطی! یا کم سوادو بی سواد! ایشان روحیه انتقاد پذیری ندارند! اونم از دیپلماسی! که عزت و اقتدارمان خدشه دار شد! ایشان توانایی خود را با ارتباط با غرب و امتیاز دادن به آمریکا و شرکایش گره زده ! من به نوبه خود از ادبیات رئیس جمهور کشورم تاسف میخورم واز ایشان گله مندم! آقای روحانی در داخل بسیار مس...هستن و در خارج بسیار ضعیف و بی اقتدار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
احمدی نژاد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
سلام عزیز
از احمدی نژاد پرسیدند نظرت درباره این هجمه ها بعد از دولت شما چیست. گفت مملکت درگیر مبارزه با امریکا است. حرفی جز این نگفت. پرسیدند بعد از 4 سال برمی گردید. لبخند زد گفت فقط برای ظهور دعا کنین!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
12
0
ياد حرفهاي احمدي نژاد افتاديم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
اون هم بعضی ادبیاتش خوب نبود ولی باملت ومردم چنین نکرد وتوهین نکرد
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
7
1
..... سخنان او حرف دلش نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
حرف دلش خیلی بدترازاین حرفهاست حالا تازه اولشه کم کم حرف دلش بیشترمی زنه بیرون !!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
3
0
................چرا ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
7
خدا به خیر کند با این رفتارها کشور نیاز به آرامش درونی و وفادری به انقلاب و رهبری و نقدپذیری با صبر و تعمل بیشتر دولت دارد
jafar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
1
7
ادعاي ديپلمات بودن كجا و اين همه در چهار پنج ماه گذشتن از رياست جمهوري بكار بردن ادبيات زير بيسوادي كجا بس از اين معلومه كه تمام گفته هاي ايشان ديكته شده از طرف كسان پشت پرده ميباشد .... روحاني مچكریم
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
5
با سلام و عرض ادب و احترام به همه ی خوانندگان محترم
به نظر من این ادبیات مناسب نیست و جناب رییس جمهور بهتر است از سر گذشت دکتر احمدی نجاد و آقای خاتمی درس بگیرند و خطاهای انها را تکرار نکنند انها تحت تاثیر مشاورانشان حرف هایی را در تریبون های عمومی مطرح و باعث دامن زدن به اختلافات و بگو مگو ها در صحنه ی مطبوعات و مجالس و محافل می شدند که نه تنها سودی برای نظام و کشور نداشت بلکه هیچ سودی برای خودشان و دولتشان نیز نداشت و تفرقه و اختلاف را موجب و دل مردم را به درد می آوردند جناب روحانی هم بدانند همه ی ملت ایران حق اظهار نظر دارند همانطور که در رای گیری و تظاهرات و دیگر صحنه ها حاضرند و نظر می دهند و همه ی ملت هوشیار و بیدارند ملت ایران دیگر ان ملت در جهل نگه داشته ی قدیم نیستند و همه ی کارهای دولت را زیر ذره بین دارند و می فهمند و درک می کنند بنابر این توافقات را علنی کنید اگر هراسی ندارید چرا گفتگو ها محرمانه قرار دادها محرمانه صحبت های تلفنی محرمانه و همه چیز محرمانه البته برای ملت ایران و همه چیز برای طرف مقابل آشکار اگر واقعا به نفع ملت کار می کنید پس با افتخار همه چیز را در اتاق شیشه ای بگذارید تا مردم ببینند بدانند بفهمند و همانطور که شما افتخار می کنید همه افتخار کنند نه اینکه گزینشی اطلاع رسانی کنید و اگر کسی هم دم می زند متهم به بی سوادی کنید خدا رحمت کند امیر کبیر را که وقتی مردم از ... فرزندانشان سر باز می زدند گریه کرد و گفت مسیول بی سوادی مردم هم ما هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
14
0
... بارئیس جمهور موافقم.
علی7844
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
11
سلام و تشکر از صبر و حوصله دوستان

دولت محترم تدبیر و امید که با شعار اعتدال روی کار آمد هر از چند گاهی زبان به کنایه و تندی و تحقیر می گشاید و در این ادبیات نوین متاسفانه اکبر ترکان(....) گوی سبقت را از همه ربوده است .
جای تأسف است که رئیس جمهور محترم چرا تذکر و توصیه به جنابشان ندارند .
و ما نگرانیم تا نکند حکایت لبو فروشان و تاکسی رانان و امروز نیز بی سوادان(به تعبیر روحانی) کم کم به سایر اقشار عزیز و محترم کشورمان از زبان دولتیان محترم سرایت کند
رحيم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
12
3
شماها واقعا ....روحاني مؤدب هستش حسودا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آدم مودب به مردم منتقد توین نمیکنه برادرمن لطفا منطقی باشید
مصیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
12
آقای رئیس جمهور محترم با عرض معذرت با سوادیتون با عرضه ی سبد کالا کاملا مشخص شد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
8
na
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
6
ایشون تازه داره خودشو نشون میده
حالا زوده مردمی که بهش رای دادن بفهمن این آیت الله اعتدال ... نیست بلکه یکم اصلاح طلب افراطی است ....
محمدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
8
با سلام بسيار بد صحبت كردند.
غفاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
8
0
مردم را یاد برخی از ادبیات های آقای احمدی نژاد می اندازد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
شمایک نمونه بیارید که اوبه مردم توهین کرده باشد البته ادبیات بدبکاربرده ولی نه به مردم !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
4
3
باسلام به نظر من اقای روحانی میخواستند دوستانه دراین جمع صحبت کنندواگر شما به تمام صحبتهای ایشان خوب گوش داده باشید متوجه می شوید که اشاره به کلمه بیسواد درجمع ریس دانشگاهها بیسوادی سیاسی بیسوادی بین الملی درروابط بادیگران ودیپلماسی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
ببخشید نظرم منفی بود
farzad
|
United States of America
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
6
0
با سلام و عرض خسته نباشید
در این که ادبیات آقای رئیس جمهور در این مورد مودبانه نبود شکی نیست اما باید دید علت این نوع صحبت از ایشون که شخصی تحصیل کرده و مودب و فرهیخته هستن چیست؟ به نظر من کینه ورزی و اعمال نظرات غیر کارشناسی و تخریب کارهای انجام شده و نه انتقاد سازنده از دولت ایشون و تنگ شدن عرصه باعث این نوع ادبیات شده است . ضمنا باید تاسف خورد که عدم عدالت در اعلام نظرها و همچنین انتقادهای کینه ورزانه همیشه در جامعه ما رواج داره و از ان بدتر نداشتن تاب و تحمل انتقاد از سوی افراد با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص عدم تفرقه در بین مسئولان متاسفانه این انتقادهای بی اساس باعث ایجاد نفاق خواهد بود.
اما از مسئله عذرخواهی رئیس جمهور هم نباید گذشت که کار زیبا و شجاعانه ای بود در مورد مشکلات سبد کالا و این هم کار نو و جدیدی هست که خوبه مسئولان کشور فرا بگیرند و اجرا کنند در زمان انجام اشتباه.
پاسخ ها
پشت پرده
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
نه عزیز فلسفه چینی نداره.
آقای روحانی به این دلیل گفتند منتقدان ژنو بی سواد هستند که یکی از منتقدان بی چاره در مجلس به جای NPT گفت MPT عزیز اگه نمی دانید بدانید این باعث شد هجمه عظیمی بر علیه اون نماینده شروع شود.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
7
/ازقدیم گفته اندهرچه بگنددنمکش میزنند/وای به روزی بگنددنمک!!!!!
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
5
هرچه بردیگران خرده گرفتندبرسرخوشان می آید.
بی احترامی به مخالف ،ادبیات نادرست وبه دورازشان ریئس جمهور
محمد
|
Hong Kong
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
2
آره به خدا ....
کامور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
6
0
از این پس دیگر برای بنده شک جایز نیست (چون موافق ریئس جمهور محترم فکر میکنم پس هستم)و کاموروا خواهم بود.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
6
باسلام این آقایون فقط سواد دارند یادگرفته اند که تمام مشکلات را به گردن دولت قبلی بیاندازن و ....
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
7
باشه ما بیسوادیم لااقل شما که باسواد هستید جواب شرمنو بدین که گفته با پول ما سبد کالا به مردم داده شد...
حسن ازتبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
6
0
ادبیات ریس جمهور صلح است شما که دراین چند سال همه اش میگفتید کاغذ ....
خلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
6
رئیس جمهور خودش را بارها انتقاد پذیر معرفی کرده ولی ظاهرا ایشان کم طاقت هستند بهر حال ایشان یادشان باشد که بارها از رابطه با امریکا به رابطه گرگ و میش یاد شده باید خیلی مراقب باشند . اصلاح امور به هر قیمتی ارزش ندارد و خفت ببار می اورد .
طاعتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
6
حرف رئیس جمهور محترم بسیار ز... و درشان تیم خودش بود . منتقدین کسانی هستند که دلیسته به نظام انقلاب و رهبری هستند دغدغه های منطقی و ازسر دلسوزی دارند . استفاده از این عبارات برای عصبی کردن بخش متعهد جامعه هست . باید بسیار عاقلانه با این اهانتها برخورد کرد . اجاز سو استفاده به کسی نداد . اینها در ادعا استادند و همش از رهبری مایه می گذراند و خودشونو تبرئه . فعلا باید با بصیرت کامل مرافب رفتارشون بود . کم کم حنای اینها رنگ خواهد باخت. متاسفم برای یک روحانی که چنین ادبیاتی را در نظام اسلامی مطرح کند .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
5
در شهر کوچک ما هم بعضی ها هستند خودشان را اصلاح طلب وروشنفکر می نامند وباسواد اما تا سوم راهنمایی و دیپلم بیشتر درس نخوانده اند وجالبه که ماها که فوق لیسانس ولیسانس داریم را بی سواد می نامند ...به نظر من افرادی که به این توافق نامه زنو انتقاد می کنند استراتزیست وباسوادند واینده نگرند وبدلشان در انگلیس درس نخوانده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
6
فقط مي‌توان گفت ادب مرد به ز دولت اوست.
بايد ياد آور شد بزرگواران لااقل درخصوص مطالبي كه خود به آن نقد داشته و نقطه ضعف دولت قبل مي‌دانستند رعايت كنند.
دانشگاهی باسواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
4
سلام
با تبعیت از رهیری معظم انقلاب که 6 ماه است در مقابل دولت سکوت کرده اند و از حمایت همه جانبه ایشان از دولت همه خبر داریم. ما هم سکوت کردیم. از دولت حمایت کردیم و از آقایانی که از روز اول نقد را شروع کردند گله مند بودیم و بی صبری آن ها را نمی پسندیدیم. درست است یه وقت هایی آدم تحلیلی دارد آن تحلیل هم درست است ولی برای بیان آن تحلیل زمان لازم است. حکایت آن دو محادله کننده را که بر سر واژه "مار" با هم دعوا می کردند همه شنیده اید! آری باید در بیان حقیقت قدری هم مصلحت ها را در نظر گرفت. به هر روی آن چه سکوت مرا بشکست و مصلحت سکوت را کم رنگ کرد این است که جناب شیخ روحانی فرمودند دانشگاهی ها سکوت نکنند تا اینجا باز هم با لبخندی تلخ از کنار قضیه گذشتیم ولی هنگامی که دانشگاهی ساکت را خطاب قرار دادند که مگر می ترسید که سکوت کرده اید و این که منتقدان معدود فعلی را کم سواد خواندند، بر آن شدم گوشه ای از سر درون را در این سطور قرار دهم تا بدانند اگر منتقدی در سخنرانی به npt گفته mpt دلیل بی سوادی ایشان نیست. داستان آن نحوی را در مثنوی مولوی جناب شیخ خوانده اید؟ از طرفی کمی سواد داشته باشد هر کسی می داند ما فارسی و عرب زبان ها در صورت رسیدن نون ساکن به حرف با آن را میم تلفظ می کنیم مانند "شنبه" که خوانده می شود "شمبه" در فارسی حرف "پ" بسیار شبیه "ب" از لحاظ تلفظ است. آقای شیخ خورده گیری شما اعجاز اعتدال است.
به هر روی می خواهم با مداقه در سخنرانی دیشب شما نشان دهم نقد تلخ خود را ببخشید اگر نقد من تلخ است نمی خواهم شما را منکوب کنم تنها به دلیل حجم محدود در این جا نکات منفی را می گویم که دوست آن است که تو را از شوخ هایت آگاه کند. توچه: موارد دقیقا به ترتیب بیانات آقای روحانی است در مصاحبه دیشب.
1. گفتید وحدت خوب است. زمانی که ناقد حرف می زند همه را به وحدت دعوت کردن یعنی ناقد سکوت کن چیزی نگو ولی زمان صحبت شما که می رسد آن دو سومی که به شما رأی نداده اند از ملت جدا می شوند.
2. گفتید نقد دلسوزانه. ولی نقد را با لبخند تبلیغ می کنید با هتاکی جواب می دهید.
3. قرار شد درباره مسائل داخلی چیزی بگویید ولی باز برگشتید به مسائل خارجی.
4. از رابطه با همسایگان گفتید ولی نگفتید چرا عدم توازن دارید. ترکیه و عربستان چه فرقی با هم دارند.
30 مورد بود که دیگر تعداد کلمه محدود نمی گزارد بگویم مع.
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
1
7
از ریس جمهور اعتدال گراپسندیده نمی باشد
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
1
6
ادبيات آقاي روحاني زماني نمايان شد كه در مناظره رياست جمهوري با جمله تحقير آميز: ((من سرهنگ نيستم من حقوق دانم)) آن تعداد از رزمندگان باشرف و مدير و مدبر را كه با درايت خودشان از وطن و ناموس ملت دفاع كرده و مي كنند را تضعيف نمودند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
5
انتقاد کلید پیشرفت است و بدست مردم است پس انتقاد یک قفل نیست که روحانی اظهار نظری درباره آن بنماید و یا کلیدی داشته باشد
mehrdad
|
Germany
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
0
این تغییر در ادبیات روحانی مقدمه و تحریک افرادی است که دنبال ایجاد ...میبا شند. پس نمایندگان انقلابی باید هم اکنون تا دیر نشده اقدام کنند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
3
من شعور شرمن را بیشتر از ...
برآورد می کنم.تمام
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
3
منتقدان رادر خط اسراییل خطاب کردند بی سواد و تند رو خطاب کردند ادبیاتشان را در شان نظام جمهوری اسلامی ندانستند روزنامه ها را به دادگاه فرستادند. من نمی دانم معنی آزادی چیست؟
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
2
سلام بنظرمن مشاورین جناب روحانی با مشورتهای غاط می خوان با ناراضی کردن مردم این خط را دنبال کنند که بابا مملکتداری نه کارامثال احمدی نژاد است ونه کار روحانی کارما اصلاح طلبهاست که بعد وردارن مملکت رو دودستی تحویل آمریکا نمایند .البته که کور خواندند ان شالله
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
2
سلام .خب باید قبول کرد جه در دولت قبلی وچه دراین دولت افرادی هستند که اصلا نظراتشون کارشناسی نیست ودوست دارند نخود هر اشی باشند توهرکاری دخالت می کنند به نظر بنده تمام این توافقات با تایید رهبری انجام شده رهبری هم که تیم کارشناسی را مورد تایید قرار دادند پس خذاب کدن با نقد منصفانه متفاوت است ودر کشور مامنافع ملی مد نظر نیست بیشتر جناحیست واین جای تاسف دارد باید اجازه داد تاکارشون را انجام دهند
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
2
سلام.وقتی معاون اول ایشان با شیخ ...که خود رو مرجع میداند ملاقات میکند یا در سینمای فجر از هنرپیشه ... چون س. ر. دعوت بعمل میادو وزیر ارشاد دولت تدبیر برای ایشان کف میزند به نظر شما به این دولت نباید شک کرد.
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
3
0
اقای مسیول اتاق گفت‌وگو
نمی خوام بهت ... هر کی تعریف می کنه به به جه جه می کنه مطلب آن ... رو می نویسی مطلب من که تعریف آقای روحانی رو می کنم نمی نویسی ، بی عرضه مثل مرد مطلب همه رو چاپ کن ...
عبدالله منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
3
آيا اين سوال برانگيز نيست كه چرا آقاي روحاني جواب توهين هاي دشمن درجه يك ايران اسلامي يعني آمريكا را نمي دهد . جواب شرمن ملعون را كه هر روز توهيني جديد عليه ملت ايران بر زبان مي راند ، را نمي دهد ولي منتقدين دولت خود را كم سواد مي خواند !؟ آيا اين اعتدال است ؟ در صورتي كه طبق آيه قرآن ما بايد با مؤمنان با مهرباني و با كفار با شدت رفتار كنيم . حالا حداقل جواب مؤدبانه و انقلابي به دشمن بدهيد .
فری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
1
این همان روحانی بود که چپ وراست پشت سراحمدی نژادبیچاره زحمت کش صفحه می گذاشت ومستقیما همه چی روگردن دولت قبلی میگذاشت در صورتیکه احمدی نژاد تا4سال اول ریاست جمهوری حتی یکبار نام رییس جمهور قبلی رو از دهنش نشنیدیم چه برسه به اینکه غیبت هم بکنه اما این روحانی حتی توی تریبونهای رسمی هم بدگویی دولت قبلی رومیکنه واقعا این رییس جمهوره نه توروبخدا؟احمدی نژاد 8سال تمام رودرروی این غربیهای کثیف وایستادمردم هم صداقت احمدی نزاد رودیدن پشتش وایستادن حتی یکبار هم اعتراض نکردن این رووظیفه خودشون دونستند.
Arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
2
خیر - نظر به اینکه دولت خود را دولت راستگویان معرفی می کنند اینطور صحبت کردن رئیس دولت در بین محافل نخبگان جای بسی تامل دارد و شک مخاطب را نسبت به سواد خود دچار تردید می کند.
ناشناس2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
1
0
واقعاراست میگن برخی ازمخالفان کم سوادن
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
1
صفتی که لایق خودشان است را به دیگران نسبت می دهند.
اگر شما با سوادید بیایید با بی سوادان مناظره کنید وآنهارا سر جایشان بنشانید!!!!
چرا از مناظره با بیسوادان می ترسید؟
نکنه می ترسید مشت تان باز شود و آبرویتان.........؟
آقایانی که مدعی هستید ظرفیت انتقاد را دارید پس چرا اینقدر فریادتان بلند است و نمی توانید حرف مخالف که چه عرض کنم حرف منتقدرا هم بشنوید ؟
حالا بی سواد شما هستید یا منتقدین شما ؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
1
1
کسانی از ادبیات کاهی رئیس جمهور کوه ساختن ومی سازند که این ادبیات شامل حالشان شد وبهشون برخورد . خیلی ها دوست دارن خودشان را نخود هر آشی بکنن ولازم نیست مادر همه امور بنام مردم دخالت کنیم وجو سازی. به هر حال تکلیف تیم مذاکره کننده را مقام معظم رهبری گوش زد کردن و لی هنوز بعضی ها نافرمانی وچوب لای چرخ میکنن واطلاع از اصل موضوع ندارن منتها در کوچه وبازار منتقد هستن. مخاطب روحانی اینگونه افراد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
... از مناظره با دکتر احمدی نژاد ترس وواهمه دارد کسی که نمیتواند یک سبد کالا را توزیع کند
ارمان ایرانی
|
United States of America
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
1
با سلام به نظر میرسد پاشنه آشیل اصلاح طلبان خیلی زود رخ نمایی کرد ترکیب دولت که نا متجانس و بعضا متضاد نیز میباشد در زمینه مدیریت اجرایی به خوبی مشخص کرد که سعه صدر رییس جمهور حتی به شش ماه هم نکشید آقای روحانی از چندین جبهه تحت فشار است واز انجاییکه همانند سلف خود آقای ر. به دنبال چسباندن مارک امیر کبیر به کارنامه خود است به خوبی دریافته است که این مهم به این راحتی امکان پذیر نمیباشد لذا فشارهای وارده به ایشان با گذشت زمان هم افزا میشود وقطعا ادبیات وی در اینده تندتر وحتی غیر قابل باور خواهد شد
یک بیسواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
1
نوشته ها و دلنگرانی های یک سرداربیسواد شهید همونی که هشت سال تمام را بدون مرخصی در جبهه ماند تا پایان یافت و ادامه کار خود را در خدمت به امنیت کشور ادامه داد تا شهادت
یادمان باشد که ما خون داده ایم
یک بیایان مــرد مــــجنون داده ایم
یــــادمـــان باشد پـــــیام آفــــتاب
دست نـــااهلان نــــیفتد انقلـــاب

اما برای شما هم سخن دارد جناب آقای ر. که دوست دارم بشنوید

ای آب نــدیـــده آبــی شـــده هــا
بی جبهه و جنگ انقلابی شده ها
مـدیـون شــب حمله جـــانبازانـیـد
ای بر سر سفره آفتابـی شده ها!

کاش کمی بیشتر فکر میکردید و بعد سخن میگفتی تا آبروی خودت را و آنان که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند نمیبردی و در آخر دوست دارم برای یک هفته هم که شده از این بیسوادها بخواهی تا دست از کار بکشند تا ببینی و بفهمی که تو ودانشمندان و دکترهای بیسوادت هیچ کاری ازشون ساخته نیست جز حرف و حدیث و جز بدبختی برای مردم آوردن چرا به وعده های انتخاباتی خودت عمل نمیکنی ؟ چرا 100روز تو شده 100 ماه ؟ چرا عدالت را برقرار نمیکنی مجری دولت عدالت محور ؟ و صد چرای دیگر که اف به روزگارمان که چنین بر سرمان...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
آفرین وصد احسنت برشما برادر عزیز
جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
2
امام رحمت ال ... علیه فر مو دند. چه بسا کسانی کتاب اخلاق می نویسند خود از اخلاق بوی نبرده اند. این ادبیات اقای روحانی با روحانی سازگاری ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
3
روحانی ازاین عصبانی است که کسی ازتوافق نامه زنوتعریف نکرده روحانی خودش ...است که مدرکش ...است ...دراین 6ماه به اندازه 60سال به مردم ت....کرد 
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
1
به نظر من این گونه به کاربردن ادبیات از سوی آقای روحانی تأثیر دوستان نابابی است که تحت عنوان مشاور دور ایشان را گرفته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
خودش ... است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
1
به نظر من این گونه به کاربردن ادبیات از سوی آقای روحانی تأثیر دوستان نابابی است که تحت عنوان مشاور دور ایشان را گرفته اند
AlirAli
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
2
سلام اولا ميخوام بپرسم كه آيا بى سوادها فرزندان اين آب و خاك هستند يانه؟اگر هستند پس چرا توهين اگر نيستند پس چرا موقع رأي آوردنگفتيد بيسوادها به من رأى ندن؟دوما ميخوام جواب خواهر عزيزى رو كه گفتن آقاى احمدى نژاد هم بى ادب بودن رو اينطورى بدم‏!خواهر عزيزم اگه به سخنرانى آقاى روحانى و آقاى احمدى دقت كنى متوجه ميشى احمدى به دشمنانى توهين كرد كه جلوى تريبون 70ميليون ايرانى رو دزد خطاب كردند،مارو حامى تروريست،ناقض حقوق بشر،و گدا و گشنه بخاطر تحريمها خطاب كردند‏!د شمنى كه بين منو تو مشترك هستن ولى آقاى روحانى و مسئول دولتش به مردمى كه بهش رأى دادن توهين ميكنه سؤال اينجاست:آقاى روحانى‏!آ يا پدرومادر شهيدانى كه كم سواد هستن ولى فرزندانشان رو براى اين مملكت دادند و شما امروز به ديدار آنها ميرويد حق اظهار نظر ندارند؟يادتان رفته كه همين هسته اى كه امروز شما پزش رو به دشمن ميدهيد در زمان دوست جنابعالى آقاي خاتمى بسته شد و در زمان آقاى احمدى نژاد با اعتماد به جوان ها و راهپيمايى همين بيسوادان نه تنها به اين نعمت الهى رسيديم بلكه با تحريم هاى غرب تمامى تجهيزات هسته اي رو ساختيم و امروز غنى سازى 24 درصدى داريم‏!‏
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
احسنت
حسین شهبازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
3
بنظر میرسددولت نه اعتدال داردونه تدبیر وحتی منتقدین را هم بر نمیتابد لذا پیشنهاد مبکنم بجای التماس امر ماباته به دانشگاهیان برای دفاع غیر منطقی درخواست به اصطلاح بیسوادان را برای مناظره پذیرفته وخود از عملکردش در مذاکرات زنودفاع کند.
سنگرى
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
3
بسيارعاميانه وتنگ نظر انه است
فرزند روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
3
با سلام
در ابتدا باید دید علت انتقاد منتقدان چیست؟
طی شش ماه گذشته مهمترین دلیل انتقاد توافقنامه ژنو بوده و این موضوع به جهت رفع تحریم و فشار اقتصادی از زندگی مردم مطرح شد. حال اساسا این سوال مطرح میشود که آیا راه حل برداشته شدن فشار اقتصادی امید بستن به بیگانگان است یا ساختن اقتصادی مقاومتی؟؟!؟؟آیا راهش فروش عزت ومقاومت ماحصل خون شهدا است در مقابل نان!!! و آیا راهش عزل نیروهای انقلابی، مردمی و خدوم( به اصطلاح افراطی!!!)است یاسیاست خام فروشی سرمایه ملی(نفت) با حداکثر ظرفیت !!؟؟؟
وا اسفا اینجاست که این سیاست از سوی کسی مطرح میشود که لباس روحانیت به تن دارد و شعارش تدبیر است، باورکنید هر بی سوادی هم میفهمد اینها تدبیر یک روحانی نیست....!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
...بدرد حتی یکماه اداره ...هم نمی خورد
محمود
|
United States of America
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
1
2
با سلام ادبیات ایشان چون از روی عصبانیت نیست پسندیده است. بهر حال ...بعضی وقتها باید حقیقت را گفت هرچند در لفافه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
یعنی شما توهین به مردم راقبول داریدومی پذیرید ؟؟ !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
نظرم منفی بود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
3
اصلادرست نیست با منتقدان انجوری صحبت کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
2
خیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
2
1
بله می پسندم.دولت تلاش خودش رو برای خدمت به مردم داره انجام میده ولی یک عده که اقلیت جامعه هستند تریبون به دست گرفتند و فکر می کنند کشور ماله اونهاست
ما تابع رهبری هستیم و چون ایشان پشت توافق ژنو هستند ما هم هستیم.
...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
لطفا ازرهبری مایه نگذارید ...رهبری سالها وبارها نظر خودشون را فرموده وکاملا مشخص است ،ولی این دولتمردان بودند که به حرف رهبری عمل نکردند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
2
اصلا درشان رئیس جمهورودولت نظام اسلامی نیست چه این دولت چه دولتهای دیگر این نوع ادبیات نشانه ضعف وترس و ... است .
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
2
سلام ،چرا در اين دولت ،به استکبار جهاني ،قدرت هاي جهان گفته ميشود .اينه ادعاي خط امام
محمدمصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
4
بدون برنامه یا با برنامه داره هم ح... و هم خودش رو بد نام میکنه!!!1
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
4
0
بلي مي پسندم. كم سواد گفتن آقاي روحاني كه حرف بدي نبوده است. كاش شما به ادبيات چاله ميداني آقاي احمدي نژاد هم قدري حساس بوديد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
3
آقای رئیس جمهور! من بی سواد مطلق هستم.
نویسنده: محمد حسن صائب - جمعه ۱۸ بهمن ،۱۳۹۲

بسم الله الرحمن الرحیم

سال نوی انقلابی تان مبارک

صد سال به این سالها

هرچه می کوشم که ساکت باشم و سرم بکار خودم باشد، نمی شود ؛ یعنی خودشان نمی گذارند...

اول اعتراف کنم که من هم جزو جمعیت بزرگ " نو کم سوادان " هستم که آقای رئیس جمهور این عنوان را به ما عنایت فرمودند.

البته چون من نه تنها منتقد توافقنامه ژنو، بلکه مخالف بسیار جدی آن هستم، احتمالا طبق منطق رئیس جمهور محترم مان جزو " بی سوادان مطلق " محسوب میشوم.

اما اگر سواد این است که سرمان را زیر برف کنیم و دشمنی های دشمن را نبینیم ؛

اگر سواد این است که اصلا معتقد باشیم دشمنی وجود ندارد ؛

اگر سواد این است که فکر کنیم با دشمن هم می شود محترمانه گفتگو کرد و مشکل را حل کرد؛

اگر سواد این است که طوری با آمریکا گفتگو کنیم که بدهکار شویم و مقامات دست چندمشان بگویند: " آمریکا نمی تواند سوابق سی ساله ایران را به همین زودی فراموش کند ! " ؛

اگر سواد این است که آمریکا امروز " بمب ارتقاء یافته اتمی ب 1 " خود را آزمایش کند و ما مجبور باشیم به آنها جواب دهیم که به چه دلیل تاسیسات غنی سازی یا نیروگاه آب سنگین لازم داریم ؛

اگر سواد این است که سطح چالش با دشمن زورگوی بی منطق را بر سر "بهرمندی بی قید و شرط از حق گسترش دانش هسته ای " به توافق برای غنی سازی بخور و نمیر برای بهرمندی از انرژی هسته ای کاهش دهیم ( و جالب اینکه همان بخور و نمیر را هم دشمن قبول نکرده است) ؛

اگر سواد این است که پول خود را با التماس و ذلت و قول دادن، از قلدر محله گدایی کنیم ؛

اگر سواد این است که در دهه فجر انقلاب شکوهمند و مقدس اسلامی، افتخارمان به توزیع سبد کالایی باشد که دشمن میگوید: ما پولش را داده ایم ( در متن توافقی که باسوادان امضا کرده اند، آمده است که این منابع اعتباری برای ایران آزاد میشود تا برای مردمش غذا و دارو بخرد!) ؛

اگر سواد این است که با پول گدایی و ذلت شکم مان را سیر کنیم ؛

اگر سواد این است که جزئیات ساختمانهای اتمی خود و آدرس معادن مان را با کروکی به دشمن بدهیم ؛

اگر سواد این است که اختیارمان برای نفس کشیدن را به دست دشمن بدهیم که در صورت توافق طرفین، اجازه نفس کشیدن داشته باشیم (آنطور که باسوادان در ژنو امضا کردند) ؛

اگر سواد فراموش کردن عزت و غیرت است ؛

اگر سواد این است که ملت مان را روزانه در معرض تحقیر پست ترین موجودات دنیا قرار دهیم ؛

اگر سواد و حقوقدان بودن به این است که ملت غیور و انقلابی ایران را، در دنیای بی حساب و کتاب امروز، از جایگاه مدعی و شاکی برداریم و در جایگاه متهم و مجرم قرار دهیم ؛

اگر باسوادی کار آدم را به آنجا می رساند که اسم توافق با دشمن را " حماسه اقتصادی در عرصه خارجی!! " بگذارد ؛

اگر باسواد بودن چنین نتایجی دارد...

خدا را شکر میکنم که بی سواد مطلق باشم

به روح پاک شهدای هسته ای درود میفرستم.

ما هم هستیم و آقایان هم هستند تا ببینیم که عاقبت این نوع برخورد با دشمن چیست؟

فانتظروا انی معکم من المنتظرین

محمد حسن صائب
روح الله م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
1
3
سلام نمی پسندم
سالار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
1
2
ادب مرد به زدولت اوست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
رئیس جمهور اعتدال شد رئیس جمهور ا...
حق گو
|
United States of America
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
5
1
آقاین محترم ... مردم به روحانی رای داده اند و رفتار و و اعمال او و کابینه اش را قبول دارند . معلوم نیست قصد شما از این نظر سنجیها چیست؟ چرا در دوران احمدی نژاد ...از این نظر سنجی ها نمی گذاشتید؟ چرا برای نظرات مخالف خود آمار مثبت و منفی نمی گذارید؟ این مردمی که شما دائما مردم مردم می کنید کدامند ؟ مردم واقعی همان ها هستند که به روحانی رای دادنند و به جلیلی و حامیانش نه گفتنن
پاسخ ها
مسلم
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
سلام
عزیز جان فقط 36 درصد واجدین رأی به ایشون رأی دادن تازه 52 درصد آرا ماله ایشونه یعنی میگی 50 درصد دیگه آدم نیستن یا باید به عنوان اقلیت جامعه مارک تندرو و افراطی بخورن و از این کشتی که آقای روحانی میگن توشیم بریزیمشون بیرون؟ ... ولی 50 تا 60 درصد جامعه از ...هم کمترند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
چقدرازرائ آوردن روحانی حرف میزنید مگر یادتان رفت که تنها50.7درصد آراء یعنی کمی بیش از18میلیون را کسب کرد وآراءمخالف او49.3درصد بود
محمود ضياءابادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
1
2
بسمه تعالي
از ايشان بعيد بود كه در يك سخنراني ودر عرض چند دقيقه منتقدان توفق ژنو كه از دانشمندان هستهاي گرفته تابعضي اساتيد دانشگاهي و..... را بيسواد بخواند واز اساتيد حاضر در جلسه بخواهد انرا نقد كرده ودرباره ان نظر بدهند
پاسخ ها
مسلم
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
مهمتر از همه اینه که تو اون جلسه آقای جواد لاریجانی یکی از منتقدان ژنو نشسته بود باریک آقای لاریجانی با این که قببولت ندارم ولی باریک که لااقل شما بلدی ...و اون جلسه را ترک نکنی.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
3
1
بله خوب گفته است
مراد
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
0
1
بنام خدا شهدا/اين مشكل دوسويه است ما مردم _رسانه هاهم مقصريم چون ١_درمواجهه بارؤساى جمهوربرخوردهايى إفراطى داريم ،ابتداازآنهابت ميسازيم، هاشمى بت سياست وسازندگى،خاتمى بت توسعه سياسى،احمدى نژادبت انقلابى بودن،روحاني هم شده بت ديپلماتيك وروابط بين الملل
وبه آنهاالقاء ميكنيم كه تنهامنجى مملكت شمائيد٢_بالطبع آنهادچاراشتباهاتى ميشوندمادركوبيدنشان هم كم نمى آوريم بطور يكه بجزرهبرانقلاب هيچ رئيس جمهورى باوجهه مناسبى به خط پايان نرسيده !كه اين موضوع براى اعتمادملى ؟به هرحال بهتر است با ميانه روى وبدورازهيجانات وتعصبات گروهى و بادرك صحيح ازواقعيتهاى موجودكشوروجهان واستفاده ازنظرنخبگان وانديشمندان وعلماءدين ودررأس همه ارشادات مقام معظم رهبرى بارؤساى جمهورتعامل كنيم،آنهاراهمانيكه هستندببينيم ،منصفانه نقدكنيم ،دلسوزانه نظربدهيم
یاور
|
United States of America
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
0
3
از شیخ عزیزمان نباید بیشتر از این انتظار داشت.خدا به ایشان صبر و تحمل انتقاد دهد و یک ادبیات که در حد رئیس جمهور مردم ایران باشد
رضوي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
0
2
اين نوع برخورد رئيس جمهور ناشي از يك نوع عصبانيت بود كه به هيچ وجه در شان ايشان با آن سوابق درخشان نيست . اميدوارم وي همانگونه كه در جريان توزيع سبد كالا، كاستيها را پذيرفت و از مردم عذر خواست، اين بار نيز بزرگي خود را نشان دهد و با صراح بيانات گذشته را اصلاح نمايد. در اين صورت محبوب تر خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
1
2
والا دولت قبل اگر کسی انتقاد می کرد حداقل کسی جواب نمی داد متهم به بی سوادی و بی شعوری و... نمی شد
در این دولت بایدیا واژه انتقاد پذیری رو در فرهنگ لغات برن عوض کنن یا از این سیاه نمایی ها دست بردان این آقایان انتقادپذیر و با تدبیر
امیرحسین علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
2
0
با سلام هر فردی ممکن است در اثر فشارهای اطرافیان کنترل خود را از دست بدهد حتی یک رییس جمهور !
آیا اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کتیم ترازوی عملکرد مثبت آقای روحانی سنگین تر نبوده است !! پس چرا دنبال یک نقطه ضعف کوچک می گردید و آن را تیتر می کنید؟!!
بهتر این نیست که در این شرایط حساس بهانه دست آنهاییکه می خواهند ندهیم!!!
محمدنبی اللاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
1
0
ادبیات بسیار خوب وباسیاستی بود چون دیگر کسی انتقاد نمیکند چون اگر انتقادکرد بیسواد است
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
1
1
آدم هایی که اخلاق ... دارند تحمل کوچکترین انتقادی را ندارندوفکر می کنند فقط کار خودشان درست است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
0
1
خیر
ebi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
1
0
بادرود ايشان رئيس جمهور هست هرچه بگه رو حساب و كتاب هست اما هموطنان عزيز مشكل ما بيشتراز اين مباحث بيهوده هست بذاريد كارشان را بكنند مورد تأييد رهبر معظم بوده كه رئيس مملكت شده خب چيكار ميشه كرد؟؟؟ من كه دوستش دارم ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
0
0
باید از رئیس جمهور محترم پرسید سواد از نظر ایشان چیست ایا منظور از سواد تحصیلات دانشگاهی خارج از کشور است داخلی است دانشنامهای تقلبی است اساسا سواد چیست آیا داشتن سواد برای انسانها کافی است یا اینکه حرفهای خوشایند سواد است سواد تا چه میزانش خوب است بیشتر بد است سقف سواد چقدر باید باشد و......
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
0
0
آقای روحانی حرف بسیار منطقی زدند بخشی از واقعیت ها راگفتند مثلا امروز عده ای مدام داد می زنند که نتیجه مذاکرات چرا فاش نمی شود برادر من اگر کسی کم سواد نباشد و ذره ای از الفبای دیپلماسی بداند خواهد پذیرفت که تا حصول نتیجه مذاکرات را فاش نمی کنند حالا هی یک عده تو بوق و کرنا می کنند که باید شفاف سازی بشود این یعنی کم سوادی حرف بسیار منطقی که به ...برخی برخورده است
حسين
|
-
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
0
0
با سلام ايشان نسبتي را كه شايسته يكسري ... را اشتباها ويا عمدا به منتقدان خو د داد خواهيم ديد ... ولي مارا غمي نيست تا سيد علي راداريم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
0
0
خیر
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
0
0
اینکه ادعای آزاد اندیشی داشته باشی و دم از دوست داشتن منتقدان بزنی اما وقتی به قدرت رسیدی به کمترین انتقاد پرخاش کنی و عصبانی بشی بیشتر جای تاسف داره
سنگرى
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
0
0
خدا رحم كند شيخ ديپلمات كه خودرافراجناحى هم معرفى ميكندبدجورى تحت فشاردارودسته ...است سخنرانى ٢٢بهمن هم عصبانيتش مشهود بودبيشترازرضايت مردم راضى شدن آنان برايش مهم شده
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
0
0
خیر - ادعای کم سوادی منتقدان توسط رئیس جمهور و تغییرات مدیران با این حجم نشانه عدم تحمل صدای مخالف و بی توجهی به آراء صحیح دیگر هموطنان است .
Arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
0
0
آقای روحانی سلام و احترام فراوان
منم بی سوادم ولی از بچه های دانشمندان شهید هسته ای خجالت میکشم . ...
یعنی دانشمندان هسته ای ما نمی دونستند 20 درصد نیاز نداریم ؟‌ کسی آنها را مجبور کرده بود ؟‌ یا نکنه خدایی نخواسته دانشمندان ما هم بیسواد بودند و دشمنان لعنتی این همه تلاش کردند که این بیسوادها را از ما بگیرند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
0
0
اگر مخالفان روحانی بی سواد نبودند با او مخا لفت نمی کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
0
0
بله با ادبیات رییس جمهور موافقم چون از حرفهاش هرچی که به نفعشون باشه برداشت میکنن وچاره ای برای رییس جمهور نگذاشتند انها حرف دلشان را از زبان مردم میگویند :و متاسفانه در این هشت سال گذشته هر چه خواستند از زبان مردم و به نفع خودشان گفتند درود بر روحانی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار