کد خبر: 628066
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸
بررسي تحولات و اخبار داخلي ر‍ژيم صهيونيستي
رسانه هاي صهيونيستي امروز، به موضوعات مختلفي پرداختند؛ از اعتراض در برابر محل اقامت وزير خارجه آمريكا تا وضعيت وخيم قصاب صبرا و شتيلا كه اكنون خود صهيونيست ها هم از زوايه اي متفاوت از او ابراز انزجار كردند.
با توجه به تاكيدهاي مكرر مقام معظم رهبري در خصوص ضرورت دشمن شناسي براي تجهيز و آمادگي در برابر تهديدهاي احتمالي آينده، "جوان آنلاين" رصد رسانه‌ها و رخدادهاي داخلي رژيم صهيونيستي را با عنوان "چشمي بر دشمن" به صورت روزانه جهت استفاده مخاطبان گرامي منتشر خواهد كرد...

به گزارش جوان آنلاين، رسانه هاي صهيونيستي امروز |سيزدهم دي‌ماه 1392 | ، به موضوعات مختلفي پرداختند؛ از اعتراض در برابر محل اقامت وزير خارجه آمريكا تا وضعيت وخيم قصاب صبرا و شتيلا كه اكنون خود صهيونيست ها هم از زوايه اي متفاوت از او ابراز انزجار كردند.

راديو رژيم صهيونيستي: وزير داخلي اسرائيل سنگ بناي شهرك هاي اغوار را مي گذارد

راديو رژيم صهيونيستي گزارش داد، جدعون ساعر وزير داخلي  و ده ها تن از اعضاي كنست (پارلمان) رژيم صهيونيستي روز پنجشنبه در مراسم وضع سنگ بناي شهرك جديد صهيونيستي موسوم به «گيتيت» در غور اردن شركت كردند.

ساعر در اين مراسم گفت: حضور نظامي و شهرك سازي در «اغوار» ضامن امنيت اسرائيل خواهد بود و غور اردن به عنوان عمق استراتژيك اسرائيل، اسرائيلي خواهد ماند.

«زئيب الكين» معاون اين وزير صهيونيست نيز با انتقاد از مخالفان اين توسعه طلبي جديد صهيونيستي گفته است: گذاشتن سنگ بناي اين شهرك جديد در روزي كه جان كري وزير خارجه آمريكا (به تل آويو) مي رسد، زمان بندي ايده آلي است و هر كس از اغوار چشم پوشي كند، «كفار سابا» را به مرز با فلسطيني ها تبديل خواهد كرد.

يديعوت آحارونوت: تظاهرات در مقابل اقامتگاه جان كري براي آزادي پولارد

روزنامه صهيونيستي يديعوت آحارونوت نيز نوشته است: صدها تن از اسرائيلي ها روز پنجشنبه در مقابل هتل «داود پادشاه»، اقامتگاه جان كري وزير خارجه آمريكا تظاهرات كردند و خواستار آزادي جاناتان پولارد جاسوس اسرائيلي از زندان آمريكايي ها شدند. پولارد 29 سال است كه به جرم جاسوسي از آمريكا در زندان هاي اين كشور به سر مي برد.

داف ليومان عضو كنست اين رژيم از حزب «يش عاتيد» كه در اين تظاهرات حضور داشت گفت: اسرائيلي ها تا زماني كه پولارد آزاد نشود، ساكت نخواهند نشست.

معاريو: روزهاي شارون به شماره افتاده است

همان‌‌طور كه "جوان آنلاين" اطلاع رساني كرده بود، به نوشته روزنامه صهيونيستي معاريو، «زئيف روتشتاين»، مدير بيمارستان «شيبا» كه آريل شارون در آن بستري است، گفته است كه حال نخست وزير اسبق اسرائيلي به مرحله خطرناكي رسيده است.

وي افزود: نمي توانم بگويم كه شارون كي مي ميرد، اما مي توان گفت كه روزهايش معدود شده و برخي از اعضايش كلا از كار افتاده اند.

شايان ذكر است كه آريل شارون قاتل كودكان و زنان فلسطيني معروف به قصاب صبرا و شتيلا در سال 2006 دچار سكته مغزي و به بيمارستان «هداسا» منتقل شد. از آن زمان تحت مراقبت هاي دقيق براي فعال نگه داشتن قلب و مغز است.

هاآرتص: وزير اقتصاد: شارون! تو را نمي بخشم!

به نظر مي رسد كه آريل شارون، تنها نزد مسلمانان و فلسطينيان منفور نيست و در داخل اسرائيل هم البته از زاويه اي متفاوت، مورد نفرت است. به گزارش روزنامه اسرائيلي هاآرتص، «نفتالي بنت» وزير اقتصاد كابينه نتانياهو، شارون را متهم كرده است كه منافع اسرائيل را در نظر نگرفته است. بنت در صفحه فيس بوكش نوشت: هرگز شارون را نخواه بخشيد، زيرا او طرح جدايي از غزه را با خروج ارتش اسرائيل از اين بخش در سال 2005 داد.

وي مدعي شد: 8 هزار اسرائيلي كه در شهرك «جاش گاتيف» غزه زندگي مي كردند، هرگز شارون را به خاطر كوچاندنشان از غزه و تخريب خانه هايشان نخواهند بخشيد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
امیرمدنی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
0
1
خدالعنت کند شارون کافروبدترازحیوانات درنده را وبدترین عذابهای عالم برزخ و روز قیامت شامل حال این حیوان نجس شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار