کد خبر: 605560
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲
مسوول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در حال حاضر استان لرستان کاستی های فراوانی در حوزه نماز دارد که برگزاری اجلاس سراسری نماز می تواند بخشی از این کاستی ها را جبران کند.
بهروج

به گزارش جوان ، حجت الاسلام ˈمهدی مستاجرانˈ افزود: اکنون در استان لرستان متولی خاصی برای اقامه نماز به ویژه در بخش های دولتی وجود ندارد که میزبانی اجلاس سراسری نماز می تواند در این زمینه یاریگر مسوولان اجرایی باشد.

وی با اشاره به اینکه اجلاس نماز مشکل مساجد، اقامه نماز و امام جماعت را حل خواهد کرد، اظهار داشت: یکی از اهداف مهم اجلاس سراسری، اقامه نماز است و با توجه به اینکه مسوولان رده بالای کشوری از جمله رییس جمهوری در این اجلاس شرکت می کنند، برپایی این فضیلت موجب پیگیری اقامه نماز در استان خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری اجلاس نماز موجب تعهد مسوولان در اقامه نماز خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به اینکه اکنون اغلب شهرهای استان لرستان مشکل وجود مساجد مطلوب و درخور عبادت، اقامه نماز و امام جماعت دارند، اجلاس نماز این کمبودها را دیده و آنها را اصلاح می کند.

حجت الاسلام مستاجران با بیان اینکه در ادارات استان اقامه نماز به شایستگی صورت نمی ‎گیرد، گفت: با برگزاری اجلاس، مسوولان استان به اهمیت اقامه نماز پی برده و به این واجب بیشتر توجه خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار