کد خبر: 513383
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹
تسنیم : غلامعلی حداد عادل، عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان با اشاره به دیدار اخیر اعضای ائتلاف با آیت‌الله مهدوی‌کنی اظهار داشت: اصولا در ائتلاف سه گانه تماس با علما و شخصیت‌هایی نظیر آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله یزدی از ابتدا برای ما یک تصمیم دائمی بوده است.
 
وی افزود: اعضای ائتلاف سه گانه در دیدار با آیات مهدوی‌کنی و یزدی هم به شخصیت حقیقی آقایان و هم به مسئولیتی که این دو بزرگوار در جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دارند، توجه دارند.
 
عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان تاکید کرد: در دیدارهایی که با این دو بزرگوار داشتیم، علاوه بر اینکه گزارشی از فعالیت‌های خود را خدمت آقایان ارائه کردیم، از راهنمایی های این دو عالم استفاده کردیم.
 
حدادعادل خاطرنشان کرد:هماهنگی ها میان ائتلاف سه گانه اصولگرایان و روحانیت اعم از جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بعد از این هم ادامه خواهد داشت.
 
وی در خصوص دیدارهای آینده ائتلاف سه گانه اصولگرایان با جامعتین، اظهار داشت: هرگاه ضرورت پیدا کند، دیدارهای بعدی به سرعت انجام خواهد شد.
 
عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان در خصوص انتشار اخباری مبنی بر اظهار نظر قالیباف درباره عدم ائتلاف با حداد عادل و ولایتی، گفت: محمد باقر قالیباف به شدت این شایعات را تکذیب کرده است.
 
حدادعادل ادامه داد: پیوند میان اعضای ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان خوب است و هر روز هم بیشتر می شود.
 
وی در خصوص پیوستن برخی اصولگرایان به ائتلاف سه‌گانه افزود: همانگونه که بارها اعلام کرده ایم، درب ائتلاف را به روی هیچ اصولگرایی نبسته‌ایم و هم اکنون هم اعلام می‌کنم که درب ائتلاف به روی همه اصولگرایان باز است.
 
عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان در عین حال تاکید کرد: تاکنون در باره پیوستن هیچ شخصی به ائتلاف سه گانه بحثی نشده است.
 
حدادعادل همچنین در خصوص نشست امروز سران قوا در مجلس، اظهار داشت: ان‌شا‌ءالله این نشست مفید خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: برگزاری نشست سران قوا بی تاثیر نیست و منجر به وحدت بیشتر مسئولان در کشور خواهد شد. البته خود آقایان باید در مورد اهمیت نشست ها بیشتر توضیح دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار