کد خبر: 460046
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۳
محمد خاتمي:
اخبار دریافتی از جلسات متعدد اصلاح طلبان بیانگر آن است که آنان دچار سردرگمی شدید در آستانه انتخابات هستند.

عناصر موثر و تاثیرگذار اصلاحات ما انتقاد از عدم تصمیم سازی و برآورد دقیق و صحیح برای انتخابات تصریح کرده اند که نتوانسته اند تخمین مناسب و بهنگامی از رفتارهای حاکمیت داشته باشند.

اصلاح طلبان با بیان اینکه می توانستند به شکل ماهرانه ای از فتنه گران عبور کرده و حضور تاثیرگذارتری در انتخابات داشته باشند،گفته اند،ما در این انتخابات باختیم و این باخت نتیجه تصمیم سازی کسانی شد که همیشه و در طول سالیان گذشته با رفتارهای افراطی خود برای اصلاحات هزینه تولید کرده بودند.

زندانیان فتنه گر(تاج زاده،قدیانی)،اپوزیسیون و اصلاح طلبان مقیم خارج از کشور(مزروعی،واحدی و..) از جمله کسانی بوده اند که در این جلسات مختلف مورد انتقاد شدید اصلاح طلبان قرار گرفته و تصریح شده است این باخت بزرگ در انتخابات حاصل میدانداری این افراد بوده است.

در این جلسات افرادی همچون خاتمی با بیان اینکه واژه تحریم توسط زندانیان فتنه به نام اصلاح طلبان سند خورده است تصریح کرده اند که با این وضعیت و با توجه به این که انتخابات از مشارکت خوبی برخوردار خواهد شد باید تصمیم عاجلی اتخاذ کرد که اصلاح طلبان پس از انتخابات دچار انزوای شدید نشوند.

شدت نگرانی اصلاح طلبان از مشارکت بالای مردم در انتخابات حتی به گونه ای بوده که سیدمحمد خاتمی در جلسات به تندی گفته است:تحریم روش درستی نبود و طرح آن نیز نادرست بود.نباید این ها این خط را دنبال می کردند.من بارها به این ها گفتم که این حرف ها را نزنید .آقایان گوش نکردند و این وضع را بوجود آوردند.

خاتمی همچنین در این جلسات امثال نوری زاد و تاج زاده را وصله ناچسب برای جریان اصلاحات دانسته و گفته است ادبیات این ها فلج کننده اصلاحات است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار