مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه از تردد ۲۱ هزار و ۶۷۱ زائر عتبات عالیات از پایانه مرزی خسروی از ابتدای ماه محرم تا یازدهم این ماه خبر داد و گفت: این پایانه با آمادگی کامل برای میزبانی و تردد زائران اربعین حسینی آماده است. به گزارش خبرنگار جوان از کرمانشاه :علی سلیمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در گفتگویی اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم تا پایان روز دوازدهم محرم، در مجموع ۲۱ هزار و ۶۷۱ نفر از طریق پایانه مرزی خسروی تردد کردهاند که از این تعداد ۹ هزار و ۷۸۳ نفر به کشور وارد و ۱۱ هزار و ۸۸۸ نفر نیز از کشور خارج شدهاند.
وی با اشاره به روند مطلوب تردد زائران از این مرز بینالمللی افزود: پایانه مرزی خسروی به عنوان نزدیکترین و امنترین مسیر دسترسی به عتبات عالیات، در ایام محرم شاهد تردد روان زائران بوده و تمامی امکانات و زیرساختهای مورد نیاز برای ارائه خدمات مناسب به مسافران و زائران فراهم شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، پایانه مرزی خسروی در آمادگی کامل قرار دارد و تمهیدات لازم برای تسهیل تردد، ارتقای خدمات و استقبال از خیل عظیم زائران اربعین حسینی اندیشیده شده است.