وزیر خارجه چین خواهان پایبندی تمام طرف ها به تعهدات خود در توافق میان ایران و آمریکا شد. جوان آنلاین: وانگ یی وزیر خارجه چین در جریان سفر به دهلی نو تاکید کرد: ما از نقش آفرینی پاکستان در اجرای مذاکرات میان ایران و آمریکا قدردانی می کنیم و بر حمایت پکن از تلاش های سیاسی کنونی برای کاهش تنش تاکید داریم.
وی اضافه کرد: از همه طرف ها می خواهیم به تعهدات به دست آمده در اسلام آباد از جمله مفاد یادداشت تفاهم ۱۴ بندی پایبند باشند.
وانگ یی وزیرخارجه چین روز گذشته نیز گفت: اجرای یادداشت تفاهم بین ایران و آمریکا به تحکیم آتشبس و گشایش چشماندازهای روابط کمک خواهد کرد.
وزیر امور خارجه چین تاکید کرد: ما از حق ایران برای حفاظت از حاکمیت و امنیت خود حمایت میکنیم.