کد خبر: 1365096
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۰:۴۶
پینگ‌پنگ بازان اعزامی به بازی‌های آسیایی مشخص شدند در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز، ترکیب این تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی نهایی شد.

جوان آنلاین: در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی مردان، آرین غفاری از استان البرز، بنیامین فرجی از استان تهران و محمدحسن حبیبی از استان قم با قرار گرفتن در جایگاه‌های اول تا سوم مسافر رقابت‌های بازی‌های آسیایی ناگویا ۲۰۲۶ شدند.

به گزارش مهر، رقابت‌های انتخابی تیم ملی مردان با حضور ۱۶ بازیکن‌برتر ایران به صورت دوره‌ای و به مدت سه روز و به میزبانی آکادمی امیر احتشام زاده مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

سه بازیکن برتر انتخابی تیم ملی به همراه نوشاد عالمیان، ترکیب تیم ملی تنیس روی میز ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا ۲۰۲۶ را تشکیل خواهند داد.

همچنین نفرات برتر این مسابقات در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا ترکیب تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان را تشکیل خواهند داد.

در حاشیه مراسم اختتامیه نیز پس از اهدای حکم، مدال و کاپ قهرمانی از طرف علیرضا خلیلی نیا مشاور رئیس کنفدراسیون آسیا به نفرات برتر و همچنین داوران حاضر در رقابت‌های انتخابی تیم ملی هدایای نقدی نیز اهدا شد.

سرداوری رقابت‌های انتخابی تیم ملی برعهده داریوش ضرغام پور بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار