کد خبر: 1365084
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۹:۵۲
قالیباف عازم عمان شد رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان راهی عمان شد.

جوان آنلاین: محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.

قالیباف در سفر به عمان با آقای "هیثم بن طارق" سلطان عمان دیدار و در خصوص ارتقای همکاری‌های دوجانبه و نیز تشریک مساعی برای تثبیت ترتیبات ایرانی اداره تنگه هرمز گفت‌و‌گو خواهد کرد.

در این سفر سیدعباس عراقچی وزیرامورخارجه، رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان را همراهی می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار