کد خبر: 1324921
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۴ - ۱۲:۳۷
اردوی راویان پیشرفت بسیج رسانه تهران در شرکت تولیدی لاستیک شهریار اردوی راویان پیشرفت بسیج رسانه استان تهران با حضور جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در یک شرکت تولید لاستیک برتر در شهریار برگزار شد و این فعالان رسانه‌ای از نزدیک در جریان توانمندی‌ها و برنامه‌های صادراتی این واحد تولیدی قرار گرفتند.
بهاره عشقی صابر

به گزارش خبرنگار جوان، اردوی راویان پیشرفت به همت سازمان بسیج رسانه استان تهران و با حضور جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ها در یک شرکت تولید لاستیک برتر در شهرستان شهریار برگزار شد.

در این برنامه، شرکت‌کنندگان از بخش‌های مختلف این شرکت که در سال جاری به عنوان واحد نمونه در حوزه صادرات شناخته شده است، بازدید کردند و با روند تولید محصولات و توانمندی‌های انحصاری آن که موجب رونق اقتصادی، اشتغال‌زایی و ارزآوری برای کشور شده است، آشنا شدند.

رسانه‌ها، رزمندگان جبهه جهاد تبیین

علی قمصری مسئول سازمان بسیج رسانه استان تهران در این اردو با ارائه گزارشی از فعالیت‌های رسانه‌ها در شهرستان‌های استان تهران، اظهار کرد: خبرنگاران و فعالان رسانه بعنوان رزمندگان جبهه جهاد و تبیین و آگاهی‌بخشی در جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند و همواره در تمام صحنه‌ها در میدان حاضر هستند.

 وی افزود: در شرایط امروزی جامعه، تولیدکنندگان و صنعت‌گران نیز به‌عنوان افسران و رزمندگان جبهه تولید هستند و به مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان در حوزه تولید و اقتصاد کشور تلاش و کوشش می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران خاطر نشان کرد: در ۱۸ کانون بسیج رسانه فعال شهرستان‌های استان تهران، خبرنگاران و اهالی رسانه بعنوان رزمندگان و افسران جنگ رسانه‌ای فعالیت داشته و ضمن معرفی دستاوردها و توانمندی‌های کشور در عرصه‌های مختلف، بازوی پرتوانی برای معرفی محصولات و کالاهای تولیدکنندگان کشور نقش ایفا می‌کنند.

کیفیت، محور اصلی صادرات پایدار

 ابوالفضل باباپور، مدیرعامل این شرکت تولیدی نیز در حاشیه این اردو در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: صادرات زمانی به مفهوم واقعی محقق می‌شود که عامل اساسی آن، ارتقای کیفیت و استانداردسازی محصولات از جنبه‌های مختلف از جمله ملاحظات زیست‌محیطی باشد.

وی افزود: سودآوری باید ناشی از کیفیت باشد، نه سودآوری واهی که آینده شرکت را به خطر بیندازد. سود واقعی باید در حساب‌ها و ترازنامه شرکت نمود عینی داشته باشد.

باباپور با تاکید بر برنامه‌ریزی برای درک مستقیم نیازهای مصرف‌کنندگان، بیان کرد: از زمان شروع فعالیت صادراتی، جلسات متعددی برگزار و تأکید بر کیفیت به تمامی همکاران ابلاغ شد.

 به‌طور مثال، همکاران ما ماهانه در جمع مصرف‌کنندگان نهایی، مانند مسابقات موتورسواری، حاضر شده و مشکلات آنان را مستقیماً مشاهده و شنیده و سپس در جلسات کمیته مربوطه، برای ارتقای کیفیت و برند محصولات تصمیم‌گیری می‌کنند.

ایستادگی در دفاع مقدس و ادامه راه با روحیه انقلابی

 وی با اشاره به نقش و حضور این شرکت در دوران دفاع مقدس، اذعان کرد: در دوران جنگ، تنها صنعتی بودیم که پای کار ایستادیم و تولید را بدون وقفه و با انگیزه‌ای عالی ادامه دادیم.

همه همکاران با روحیه‌ای بالا، به فرمایشات رهبر عظیم‌الشأن انقلاب لبیک گفتند و شبانه‌روز کار کردند تا برنامه‌های تولیدی خود را اجرایی کنیم. مدیرعامل این شرکت تولیدی خاطرنشان کرد: ما به دشمنان اثبات کردیم که می‌توانیم، نمی‌ترسیم و پای کار هستیم و همواره با حمایت مردم عزیز ایران، پیروز و سربلند خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار