کد خبر: 1231305
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
رئیس سنی مجلس دوازدهم گفت: مجلس دوازدهم در حالی کار خود را آغاز می‌کند که منطقه دارای شرایط خاصی است و همین مساله باعث شده تا مجلس دوازدهم وظیفه خطیری بر عهده داشته باشد.

جوان آنلاین: علاءالدین بروجردی روز دوشنبه در جلسه افتتاحیه مجلس دوازدهم  افزود از میهمانان گرامی که در جلسه افتتاحیه مجلس اعم از مقامات کشوری و لشکری و دیگر مهمانان تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس سنی مجلس دوازدهم اظهار داشت: مجلس دوازدهم در حالی کار خود را آغاز می‌کند که ملت ایران در غم از دست دادن رئیس جمهور و وزیر امور خارجه خود و همچنین امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهانشان به سر می‌برد.

وی افزود: هرگز قابل باور نبود که مجلس دوازدهم در شرایطی کار خود را آغاز کند که ما در غم از دست دادن رئیس جمهورمان باشیم اما آنچه که در این شرایط باعث تسلای خاطر است وجود وجود رهبر معظم انقلاب است که در ساعات اولیه سقوط بالگرد رئیس جمهور فرمودند که این حادثه هیچ خللی در پیشبرد امور و انجام کارها ایجاد نمی‌کند.

بروجردی عنوان کرد: در مسیر پیشبرد امور گام گذاشته که منطقه ما در شرایط خاصی به سر می‌برد و همین مسئله باعث شده تا مجلس دوازدهم وظیفه خطیری در این شرایط بر عهده داشته باشد.

معاون اجرایی مجلس: کارآمدسازی، شفاف‌سازی و هوشمندسازی در دستور کار معاونت اجرایی مجلس است

معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی هم گفت: بهره‌گیری از ابزارها و شیوه‌های نوین با قابلیت‌های جدید در راستای کارآمدسازی، شفاف‌سازی و هوشمندسازی در دستور کار این معاونت است.

علیرضا شریفی گفت: در آغاز نام و یاد شهیدان به خصوص سید شهیدان اهل خدمت خادم‌الرضا شهید جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه را گرامی‌ می‌دارم و به محضر پاک حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب درود فرستاده و از درگاه الهی برای دوام و سلامتی مقام معظم رهبری مسئلت دارم.

معاون اجرایی مجلس با خیر مقدم به مهمانان حاضر در این مراسم افزود: سر تعظیم در پیشگاه خداوند فرود می‌آوریم که توفیق پیدا کردیم در اینجا حضور پیدا کرده و در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب شاهد آغاز دوره دیگری از قوه مقننه با همراهی و همدلی همه عزیزان باشیم. حوزه اداری و اجرایی مجلس شورای اسلامی با بهره‌گیری از تجربه ۱۱ دوره پیشین نسبت به اتخاذ تمهیدات شایسته برای آغاز به کار مجلس دوازدهم اقدام کرده است.

وی یادآور شد: مدیریت دانش و توانمندی در کنار بهره‌گیری از تجربه‌ها و آموزه‌های دوره‌های پیشین با بهره‌گیری از ابزارها و شیوه‌های نوین با قابلیت‌های جدید در راستای کارآمدسازی، شفاف‌سازی و هوشمندسازی در دستور کار بوده و در دسترس نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت تا امکان ورود به نظام مسائل کشور با محوریت تقنینی و نظارتی برای نمایندگان فراهم گردد.

شریفی با اشاره به برگزاری جلساتی برای آشنایی منتخبان دوره دوازدهم مجلس با حوزه قانون‌گذاری و نظارت گفت: این جلسات با استقبال مواجه شد و مجموعه اداری و اجرایی مجلس شورای اسلامی برای همراهی با وکلای ملت آمادگی لازم را دارد.

وی به نمایندگان دوره یازدهم مجلس خداقوت گفت و از همه عوامل اجرایی، انتظامی، امنیتی و اعضای ستاد برگزاری افتتاحیه دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی را قدردانی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار