کد خبر: 1231240
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
فرمانده کل ارتش:

جوان آنلاین: روز‌های آتی، انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و یک‌بار دیگر ملت ایران در مقابل دشمنان خواهد ایستاد و پیش خواهد رفت. 
به گزارش مهر، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در ستاد ارتش برگزار شد، با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه ایشان، گفت: این ملت بزرگ و مردم قدرشناس ما از لحظه‌ای که خبر را شنیدند، تمام احساسات و عواطف قلبی خودشان را به هر نحوی که توانستند برای ادای احترام به این عزیزان ابراز کردند. وی با تأکید بر اینکه دنیا مبهوت بزرگی این ملت است، افزود: علیرغم همه توطئه‌های رسانه‌ای که داشتند تا بتوانند از این ضایعه زخمی دیگر بر این ملت بزنند، اما حضور میلیونی ملت مسلمان در تشییع پیکر‌های پاک شهدا و در مراسم‌هایی که برگزار شد نشان داد ایران و ملت بزرگ ایران زنده و ایستاده است و با قدرت به پیش می‌رود. 
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه این اولین بار نیست که ما چنین داغ‌هایی را تحمل می‌کنیم و این ملت اولین بار نیست که از چنین موانع و مشکلاتی عبور می‌کند، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران با نعمت وجود ولایت و رهبر معظم انقلاب از این حادثه عبور خواهد کرد و یکبار دیگر خورشید درخشان انقلاب اسلامی در جهان، پرتو نورانی خود را نمایان خواهد کرد و پرچم جمهوری اسلامی ایران زیبایی خود را به رخ دنیا خواهد کشید. 
سرلشکر موسوی گفت: ملت ایران از دل آتش‌ها همیشه سربلند بیرون آمده است؛ در روز‌هایی که پیش رو داریم انتخابات ریاست جمهوری را خواهیم داشت و یکبار دیگر ملت ایران ثابت خواهند کرد که در مقابل دشمنان ایستاده و پیش خواهند رفت و این به برکت صبوری و ایستادگی خانواده شهدا و خون شهدایی است که جان خود را نثار این کشور کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار