کد خبر: 1231162
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۰
کاربران شبکه‌های اجتماعی  در سوگ شهید مالک رحمتی نوشتند
به نظرم از شهید مالک رحمتی خیلی کم گفتیم. از اخلاقش از ادبش از مسئولیت‌پذیری‌اش و خیلی چیزای دیگش. لطفاً شادی روحش یه صلوات بفرستین. 

جوان آنلاین: با شهادت استاندار آذربایجان شرقی در حادثه بالگرد رئیس‌جمهور، کاربران شبکه‌های اجتماعی که خاطراتی با شهید داشتند از یاد و خاطرات او نوشتند. مردم آذربابجان نیز از زحمات این شهید و مدل مدیریتی جهادی او نوشتند. کاربران تأکید کردند که دولت و استاندار بعدی نیز باید همین رویکرد را دنبال کنند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 علیرضا عزیزی:
ولی به نظرم از شهید مالک رحمتی خیلی کم گفتیم. از اخلاقش از ادبش از مسئولیت‌پذیری‌اش و خیلی چیزای دیگش. لطفاً شادی روحش یه صلوات بفرستین. 
 محمد غلامعلی:
شرط شهیدشدن، شهید زندگی کردن... شهدا وقتی که شهید می‌شند با شهادتشون می‌شند چراغ راه و خونشون انسان‌های غافل رو از خواب غفلت بیدار می‌کنند… مالک رحمتی به چیزی که لیاقتشو داشت رسید. شهادتت مبارک ‎شهید خدمت.
 محمد مهدی مصلحی:‌
می‌دونستید شهید مالک رحمتی، طلبه بودن و تو مدرسه معصومیه قم درس خوندن؟
 جهان نور احمدیان:
کلاً چهار ماه به عنوان استاندار آذربایجان شرقی خدمت کرد، اما طوری کار کرده بود که غیرانقلابی‌ها هم می‌گفتند «حیف شد» او ثابت کرد، کیفیت کار مهم‌تر از کمیت آن است. 
 طنین امین‌عطا:
رفتی، اما مالک قلب‌ها شدی... #مالک_رحمتی ‎#استاندار_انقلابی
 حجت‌الله عبدالملکی:
مالک رحمتی عزیز...
جوان نخبه، خوش فکر و انقلابی. کار‌های مؤثرش را در سکوت پیش می‌برد. به رغم جوانی، در مدیریت‌های مختلف اقتصادی بسیار موفق بود و در همه جایگاه‌ها کارنامه قابل قبولی به‌جا گذاشت. او هم مانند آیت‌الله شهید رئیسی شهادت را در خدمت به امام رضا (ع) یافت. 
 محمدمهدی مرهانی:
همان لبخند‌های همیشگی... از ویژگی‌های شهید «مالک رحمتی» استاندار محبوب آذربایجان شرقی که در حادثه سقوط بالگرد شهید «آیت‌الله رئیسی» به شهادت رسید؛ خوش‌رویی در معاشرت با مردم، به یادگار مانده است. #رجایی_دوم‎#سیدالشهدای_خدمت
 شهرام سلیمان‌زاده:
شب قدر بود بی‌خبر برای شب زنده داری به مصلای بناب آمد، در حال راز و نیاز با خدا بود رفتم روبه‌رویش عکس بگیرم، صدایم کرد گفت می‌خواهم با خودم باشم و با خدا خلوت کنم. از من عکس نگیر لطفاً. خادمان مخلص نیازی به دیده شدن ندارند. روحت شاد. 
 عادل طاهری:
به نقل از یکی دوستان: چند روز قبل از سانحه بالگرد، به همراه استاندار به منزل مادر شهیدی در شهر بناب رفته بودیم. آنجا استاندار جوان از مادر شهید خواست که دعا کند، شهید شود. چقدر زود این درخواست استاندار جوان برآورده شد. ‎#مالک_رحمتی #استاندار_انقلابی_و_متدین
 محمدرضا قاصد:
هرچه از شهامت مالک رحمتی بگم کمه. به والله در این مدت کم از جانش برای مردم مایه گذاشت. او دوباره باکری را برای مردم آذربایجان تداعی کرد. 
 کاربری با نام «تیردخت»:
مردم رفتن ۵ هزار کامنت در تعریف و تمجید از شهید مالک رحمتی به پست بی‌بی‌سی جواب دادن. این نشون میده مردم هر جای که مسئول خدمتگزار باشه قدرش رو میدونند. 
 مهدی صبوری:
استاندار تراز آذربایجان! شهید دکتر مالک رحمتی تنها سه چهار ماه استاندار آذربایجان شرقی بود. در این مدت یک سبک مدیریتی از خود به جا گذاشت که در تاریخ سیاسی آذربایجان ثبت و ماندگار شد.
 حبیب حسین‌قلی‌زاده:
ایران امروز داغدار است و آذربایجان از همه مردم ایران عزادارتر. آذربایجان دو نگین گرانبهایی را از دست داد که به داشتنش افتخار می‌کرد، نمی‌دانم غرور ما به داشتن چنین گوهر‌هایی باعث شد از دستمان بروند یا خدواند جایگاه‌شان را زمینی ندانست. ‎#آل_هاشم #مالک_رحمتی
 ز. اشرفی:
تعریف و تقدیر‌های مردم مراغه از استاندار شهید و رئیس‌جمهور شهید اغلب حول یک جمله می‌چرخید: «پشت میز نمی‌نشستن. وسط میدان و دنبال کار مردم بودن.» مطالبه‌شون هم از استاندار و رئیس‌جمهور بعدی هم همین‌گونه بودن بود. #مالک_رحمتی ‎#رئیسی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار