کد خبر: 1230849
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
 مرد فریبکار که با کرایه کردن اسنپ، رانندگان را بیهوش و اموالشان را سرقت می‌کرد، پس از قتل آخرین طعمه‌اش تحت تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد. 

سرهنگ کیانوش نورمحمدی، فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: چندی قبل مأموران پلیس شهرستان ملارد از کشف جسد مردی جوان در یکی از محله‌های شهر با خبر و در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه کارشناسان پزشکی قانونی نشان داد که مرد جوان به دلیل مصرف ماده بیهوشی به کام مرگ رفته‌است. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات بیشتری در این‌باره انجام شد. خانواده او به پلیس گفتند یوسف راننده اسنپ بود و مسافرکشی می‌کرد و آخرین بار هم برای همین کار از خانه بیرون رفته بود. بعد از آن هر چه با گوشی تلفن همراهش تماس گرفتیم، گوشی او خاموش بود تا اینکه خبر رسید او فوت شده‌است. تحقیقات خیلی زود نشان داد که گوشی تلفن همراه و خودروی یوسف هم سرقت شده‌است، بنابراین پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل حادثه به جریان افتاد. کارآگاهان پلیس در جریان بررسی‌های خود احتمال دادند از افراد دیگری هم به این شیوه سرقت شده‌باشد، بنابراین با بررسی شکایت‌های مطرح شده مشخص شد رانندگان دیگری که با اسنپ کار می‌کردند به این شیوه خودرو، گوشی تلفن همراه و لوازم همراهشان سرقت شده‌است. 
در شاخه دیگری از تحقیقات، مأموران پلیس با بررسی اطلاعات ثبت‌شده از آخرین مسافر یوسف موفق شدند متهم را شناسایی و او را در یکی از محله‌های ملارد دستگیر کنند. متهم در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب قتل و سرقت‌از ۱۶ راننده دیگر به شیوه بیهوشی اعتراف کرد. تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهم جریان دارد. 
سرهنگ کیانوش نورمحمدی، فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اعلام اینکه دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم از سوی قاضی صادر شده‌است، از افرادی که به این شیوه هدف سرقت قرار گرفته‌اند خواست با مرکز فوریت‌های پلیس تماس بگیرند.

برچسب ها: قاتل ، اسنپ ، دستگیری
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ننتت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
0
0
اعدامش کنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار