کد خبر: 1230742
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶
مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت به همراه اقامه نماز لیلة‌الدفن امشب در امامزادگان سراسر کشور برگزار می‌شود.

جوان آنلاین: این برنامه امشب پنجشنبه سوم خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء با برنامه‌هایی همچون ایراد سخنرانی و برپایی عزاداری و اقامه نماز لیلةالدفن برگزار می‌شود. این برنامه‌ها فردا جمعه هم در آستان امامزادگان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، آستان امامزادگان کشور طی روز‌های اخیر در شهر‌هایی که پیکر مطهر شهدای خدمت تشییع می‌شود، به زائران شهدا خدماتی همچون اسکان می‌دهند.

شهید آیت‌الله رئیسی در دوران حیات پر برکتش عضو هیأت امنای آستان مقدس امامزاده صالح (ع) بود و در دوران ریاست جمهوری با وجود مشغله‌های فراوان خدمت به آستان امامزاده صالح (ع) را ترک نکرد و در جلسات هیأت امنا شرکت می‌کرد.

به گفته حجت‌الاسلام محمد نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف آیت‌الله رئیسی برای اینکه بتواند در جلسات هیأت امنای امامزاده شرکت کند، درخواست کرد که جلسات را بعد از نماز صبح برگزار کنیم.

نوروز‌پور در این باره ادامه می‌دهد: شهید رئیسی وقتی به شهر‌های دیگر سفر می‌کردند، مقید به زیارت امامزادگان بودند و سعی می‌کردند دیدار‌های مردمی را در بقاع متبرکه برگزار کنند. این اتفاق در تهران هم رخ داد و یک دیدار مردمی ایشان در آستان امامزاده حسن (ع) برگزار شد.

عرفه سال گذشته و در جریان حضور رئیس جمهور در خراسان جنوبی دیدار مردمی وی در آستان امامزادگان باقریه بیرجند برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار