کد خبر: 1230726
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
پیکر شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در میان بارانی از اشک حسرت مردم عاشق زائر و مجاور در آخرین سفر استانی به آغوش شهر شهادت رسید تا خادمی پاک و مخلص در جوار آستان سلطان نور و ضامن آهو، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) آرام گیرد.

جوان آنلاین: مردم شهید پرور مشهد در مراسم وداع و تشییع شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند و از ساعت‌های ابتدایی امروز در حالیکه هنوز پیکر شهدا به مشهد نرسیده بود، اما با دل‌های آکنده از غم در انتظار سید شهدای خدمت بودند.

به گزارش فارس، مشهدی‌ها خود را به خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا (ع) رساندند تا در آخرین دیدار مردمی رئیس جمهور شهید شرکت کنند.

این دیدار مردمی با گذشته متفاوت است چرا که اینبار خادم الرضا بر روی دستان مردم به خدمت، ولی نعمتش می‌رود تا در خانه‌ی ابدی‌اش در حرم آقا امام رضا آرام گیرد.

این مردم سید ابراهیم رئیسی را از خود می‌دانند و با این استقبال بی نظیر، باری دیگر بیعت خود را با ولایت و رئیس جمهور شهید اظهار کردند.

بدرقه میلیونی پیکر خادم الرضا در مشهد

وداع بی نظیر مردم مشهد با پیکر مطهر رئیس جمهور شهید و همراهانش همچنان در خیابان‌های منتهی به سمت حرم مطهر در حال انجام است. شاخص‌ترین صحنه از ازدحام شگفت‌انگیز مردم اگرچه پای تابوت‌ها و در نقاط نزدیک به کامیون رقم خورد، اما می‌توان صفای مراسم را در دلدادگی مادر و پدران شهید که در گوشه پیاده رو ایستاده‌اند و عکس فرزند شهید خود را بالای دست گرفته و غریبانه اشک می‌ریزند.

کودکان نیز از این قافله عشق عقب نماندند و همراه والدین خود آمده‌اند و در حالیکه تصویری از رئیس جمهور شهید در دست دارند صورت کوچک خیس از اشکشان را مرتب با آستین پاک می‌کنند.

قبله نگاه همه این‌ها هم کامیون حامل پیکر شهدا و لبخند مشهور آقای رئیس‌جمهور بود تا «سید محرومان» و «مردی از جنس مردم»، این‌چنین انعکاس حقیقی پیدا کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار