کد خبر: 1230670
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
مجتبی محمودی مهماندوست

 

جمهوری اسلامی برای بالیدن خیلی دستش پر است اما این روزها که نمایندگان کشورهای دیگر جهان و سفرایشان برای تسلیت فقدان شهید جمهور آمده‌اند جمهوری اسلامی می‌تواند پیش پای خارجی‌ها و بیش از هر زمان دیگری به «جمهور»ی بنازد که قلبا قدرشناس سیدالشهدای خدمت است.

مردمی که از زمان اعلام خبر این سانحه با دستان به آسمان برآمده دعای امن یجیب شدند و هنگامی که شهادتش با نوار قرمز، زیرنویس شبکه خبر شد سراسر خون و اندوه بودند و با اشک، بارانی از سوگ را با واژه های تسلیت سرودند و آیین های عزا و بدرقه و تشییع این خادم الرضا نیز نشان از این حق شناسی صمیمانه بود.

و اما این روزها و در حالی که افکار عمومی جهانیان درگیر و دار اخبار مربوط به عروج آسمانی آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان هستند شاید این بهترین فرصت برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی باشد تا با ددمنشی مضاعف جنایت‌هایش را بر مظلومان غزه و رفح، افزون کند.

بیانیه‌های قاطع حماس، انصار ا...یمن، حزب الله لبنان و حتی گروه‌هایی مانند فاطمیون و زینبیون در روزهای اخیر در تسلیت هجران شهید جمهور، اگرچه نشان از عزم راسخ و استواری در مسیر مجاهدت و مقاومت دارد اما قطعاً نیازمند هوشیاری و آمادگی نخبگان و رسانه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی عمومی می‌باشد.

از پس این حادثه تلخ و به‌خصوص با هجران رییس جمهور استکبارستیز و نیز وزیر خارجه‌ای که دیپلمات انقلابی بود، اسرائیل غاصب که با طوفان الاقصی هیمنه و ابهتش شکست ابدا نباید مجال عرض اندام و احیا بیابد که نمی‌یابد و این خیال خام برخاستن را به گور برده و مباد اگر ذره‌ای تزلزل در گام‌های رزمندگان خط مقاومت ایجاد شود که این نظام استوار به عنایت الهی است و در ذیل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) متکی به تدابیر رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی است.

بیان شعارهای جبهه مقاومت و نمایش نشان و پرچم حزب الله و فلسطین در آیین‌های ویژه گرامی‌داشت یاد شهیدجمهور و شهدای خدمت، بدون شک خواسته قلبی آنان‌ و تحقق رهروی مسیر سرخ ایشان است که صرفاً با گفتن "یالیتنی کنامعکم" ختم نمی‌شود و عجل الله تعالی فرجه الشریف.

مجتبی محمودی مهماندوست

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار