کد خبر: 1230619
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
رئیس دانشگاه الزهرا (س) گفت: آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی برای دختران و بانوان کشور احترام و عزتی ویژه قائل بودند و این اعتقاد باعث شد تا دانشگاه الزهرا را برای آغاز سال تحصیلی انتخاب کنند.

جوان آنلاین: زهرا ناظم بکائی رئیس دانشگاه الزهراء، شهادت جانسوز رئیس‌جمهور مردمی، با کفایت و پرتلاش حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان انقلابی ایشان را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، دانشگاهیان و مردم قدرشناس ایران تسلیت گفت.

به گزارش فارس، وی بیان داشت: رئیس جمهور بزرگوار ما برای دختران و بانوان کشورمان احترام و عزتی ویژه قائل بودند و همین اعتقاد باعث شده بود تا دانشگاه الزهرا (س) را برای اعلام آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها انتخاب کنند. رئیس دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به روح بلند و شخصیت والای رئیس جمهور و همراهان وارسته‌شان گفت: این انسان‌های بزرگ و انقلابی توانستند در پرتو اعتماد به لطف الهی و ایمان به هدف والای خدمت به مردم، دوران درخشانی را در کارنامه عملکردشان ثبت کنند. مداومت و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی است و باید الهام‌بخش همه مسئولان کشور باشد و بی شک همین اخلاص در امور، این عاقبت نیکو را برای ایشان رقم زد.

ناظم بکایی افزود: ایشان توفیق خادمی امام رضا (ع) را داشتند و همین ارادت خالصانه باعث شد که در همین ایام روح بلندشان آسمانی شود.

در پایان رئیس دانشگاه الزهرا (س) گفت: آیت‌الله رئیسی با قلبی رئوف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم پا در میدان می‌گذاشتند و خدمات و توفیقات ایشان در ذهن‌های مردم بیدار و قدر شناس برای همیشه، به نیکی به یادگار خواهد ماند و إن شاءالله که روح مطهر و پاک این شهید راه خدمت و همراهان گرانقدرشان با پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) محشور باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار