کد خبر: 1230586
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
اظهار خوشحالی صهیونیست‌ها از شهادت آیت‌الله رئیسی و وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران برای پنهان کردن بحران روانی عمیق است که مانند خوره به جان مقامات صهیونیست افتاد وگرنه آن‌ها به چشم دیدند که پس از شهادت سردار سلیمانی، چگونه مقاومت در منطقه اوج گرفت و پای بر گرده اسرائیل گذاشت

 جوان آنلاین: محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: نابودی اسرائیل قطعی است. رژیم صهیونیستی از باتلاقی که با ریختن خون مظلومان برای خودساخته، نجات نخواهد یافت. صهیونیست‌ها به ویژه در دو دهه گذشته هر چه جلوتر آمده‌اند، عمیق‌تر در شکست فرو رفته‌اند. تا این آخری که آن ضربت ترمیم‌ناپذیر طوفان الاقصی را خوردند و بعد از نزدیک به هشت ماه نتوانسته‌اند خود را پیدا کنند، چه رسد به اینکه بتوانند با مقاومت فلسطین هماوردی کنند. 
همین پریروز خبر آمد که نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به جان هم افتاده‌اند و وزیر جنگ خواستار استعفای نتانیاهو به خاطر ناتوانی و سردرگمی در جنگ فرسایشی شده است. اظهار خوشحالی صهیونیست‌ها از شهادت آیت‌الله رئیسی و وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران برای پنهان کردن بحران روانی عمیق است که مانند خوره به جان مقامات صهیونیست افتاد وگرنه آن‌ها به چشم دیدند که پس از شهادت سردار سلیمانی، چگونه مقاومت در منطقه اوج گرفت و پای بر گرده اسرائیل گذاشت. صهیونیست‌ها در میدان نظامی و سیاسی و دیپلماتیک و افکار عمومی و مجامع و محاکم بین‌المللی، یکجا منکوب و سرشکسته شده‌اند. این شکست ترکیبی با هیجان کودکانه آن‌ها یا حتی تلاش برای گردن‌گیری سانحه و دستاورد جعلی برای خود ساختن پوشانده نمی‌شود. آن‌ها اگر کمترین توان و کفایتی داشتند، هرچند هفته یک‌بار از گوشه‌ای از غزه به گوشه دیگر نمی‌خزیدند و اذعان نمی‌کردند که ارتش و شاباک و موساد اسرائیل در برابر شجاعت و درایت و برنامه‌ریزی فرماندهانی مانند یحیی سنوار درمانده شده‌اند. 
ملت ما آن روز‌ها که تازه انقلاب کرده بود، گرفتار جنگ مهیب تحمیلی شده بود و ظرف دو ماه رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر و ده‌ها وزیر و نماینده مجلس و رئیس دستگاه قضایی را در ترور جنایتکارانه مزدوران غرب از دست داد، با همه سختی‌ها خم به ابرو نیاورد، بلکه مرحله شکوفایی را آغاز کرد. آن روز‌ها درحالی‌که ارتش صدام در عمق خاک ما بود، دولت و مجلس و دستگاه قضایی در اثر جنایت منافقین تروریست، یکجا از هم پاشیده بود. با این وجود، همدلی ملت و تبعیت از ولایت نگذاشت نقشه دشمنان پیش برود. ملت ما، رمز پیروزی را می‌شناسد و هزیمت دشمن را می‌بیند. ملت ما به مدد الهی، از این مرحله هم با سربلندی عبور می‌کند و دشمنان را بیش از پیش ناامید خواهد کرد، ان‌شاءالله.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار