کد خبر: 1230336
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴
رئیس جمهور ونزوئلا در تماس تلفنی با معاون اول رئیس جمهور گفت: آیت الله رئیسی برادر بزرگ من و نماد یک انقلابی و آزادی خواه تمام عیار در عصر کنونی ما بود.

جوان آنلاین: نیکولاس مادورو دوشنبه شب ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ در تماس تلفنی با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور افزود: مراتب تسلیت خود را به نمایندگی از ملت ونزوئلا به رهبری معظم انقلاب اسلامی، دولت و مردم ایران ابراز می‌دارم.

به گزارش ایرنا، وی گفت: آیت الله رئیسی برادر بزرگ من و نماد یک انقلابی و آزادی خواه تمام عیار در عصر فعلی ما بود.

رئیس جمهور ونزوئلا تصریح کرد: روابط ایران و ونزوئلا روابطی تاریخی است و دوستی و برادری ماهمیشگی خواهد بود.

وی اظهار داشت: به مردم شریف ایران به ویژه خانواده محترم دکتر رئیسی تسلیت می‌گویم و یقین دارم آینده جمهوری اسلامی ایران مثل تمام آزادی خواهان روشن و سرشار از موفقیت است.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز در این گفت وگوی تلفنی ضمن تشکر از همراهی و همدلی آقای نیکولاس مادرو گفت: پیوند ایران و ونزوئلا ناگسستنی است و ما روابط خود را در عالی‌ترین سطح راهبردی ادامه خواهیم داد.

مخبر تاکید کرد: رئیس جمهور فقید (شهید) ما یک مردم دوست واقعی بود که در نهایت جانش را در مسیر خدمت به مردم ایران نثار کرد.

وی ادامه داد: راه و مسیر دو ملت مقابله با یک جانبه گرایی در جهان است و ما در این مسیر همواره در کنار شما هستیم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار