کد خبر: 1230000
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸
تدروس آدهانوم می‌گوید همزمان با تشدید حملات، ورود تجهیزات پزشکی از طریق گذرگاه رفح مسدود شده و دیگر وضعیت غزه را نمی‌توان با کلمات توصیف کرد.

جوان آنلاین: تدروس آدهانوم گبریسوس، رئیس سازمان بهداشت جهانی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «گزارش حملات شدید در مجاورت بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه و افزایش شمار بیماران مجروح با توجه به ظرفیت محدود این بیمارستان عمیقا نگران کننده است».

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از الجزیره، رئیس سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که ورود تیم‌ها و تجهیزات پزشکی از دو هفته پیش در گذرگاه رفح مسدود شده و دیگر کلمات قادر به توصیف وضعیت غزه نیستند.

این مقام سازمان ملل افزود: «دستورات تخلیه، تشدید بمباران و مسدود کردن کمک‌ها همچنان زندگی و سلامت غیرنظامیان را به خطر می‌اندازد».

گفتنی است، رژیم صهیونیستی که پیش‌تر مدعی شده بود حملات در شمال غزه را به انتها رسانده، مجددا مشغول تجاوز به این منطقه است. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به نداشتن برنامه و راهبرد در جنگ متهم شده و بنی گانتز، یکی از اعضای کابینه جنگ تهدید کرده که اگر تا هشتم ژوئن راهبرد روشنی برای دوره جنگ و پس از آن ارائه نشود، از کابینه خارج خواهد شد.

در همین حال، ارتش اشغالگر همچنان به حملات خود علیه غیرنظامیان ادامه می‌دهد. طبق آمار وزارت بهداشت غزه، از ابتدای جنگ تا کنون بیش از ۳۵ هزار فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آنان زن و کودک بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار