کد خبر: 1229841
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از ۴۳۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته خبر داد.

جوان آنلاین: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در اجلاس سراسری دادستانی انتظامی مالیاتی با اشاره به اینکه مالیات حق مردم است و فرار مالیاتی خیانت در حق همه افراد جامعه است، عنوان داشت: مقابله با فرار مالیاتی از جمله ماموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی فراجا است که در سال گذشته ۲۵۸ مورد پرونده فرار مالیاتی رسیدگی و تعداد ۴۲۴ نفر در این راستا شناسایی شدند.

به گزارش فارس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به ر شد ۱۲ درصدی تعداد پرونده‌های تشکیل شده و همچنین رشد ۲۶ درصدی شناسایی افرادی که فرار مالیاتی داشته اند، بیان داشت:در سال گذشته بالغ بر چهار همت فرار مالیاتی کشف که ارزش پرونده‌های کشف شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن ۶۷ درصد افزایش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در فروردین ماه سال جاری نیز ۲۲ پرونده فرار مالیاتی به ارزش ۷۲۰ میلیارد تومان تشکیل و در این رابطه ۲۳ فرد و شرکت شناسایی شدند.

سردار رحیمی افزود: با همکاری سازمان امور مالیاتی کشور بررسی فرار مالیاتی ۶۰ شرکت بزرگ که دارای فرار مالیاتی کلان می‌باشند در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفته است.

سردار رحیمی با اشاره به راه اندازی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ و لزوم همکاری و هم افزایی هموطنان در راستای مقابله با جرایم اقتصادی، عنوان داشت: هموطنان گرامی می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی با کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار