کد خبر: 1228436
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
فرهان حق، سخنگوی سازمان ملل متحد اقدام زننده نمایند مجعول رژیم صهیونیستی در صحن سازمان ملل در پاره کردن نسخه‌ای از منشور سازمان ملل را اقدامی«نمایشی»خواند و خواستار احترام به منشور جهانی شد.

 جوان آنلاین: یک سخنگوی سازمان ملل از نماینده اسرائیل به دلیل پاره کردن نسخه‌ای از منشور سازمان ملل در مجمع عمومی انتقاد کرد و آن را اقدامی «نمایشی» خواند و از همه اعضا خواست به منشور سازمان ملل احترام بگذارند.

پایگاه الشرق روز جمعه گزارش داد که فرحان حق، معاون سخنگوی سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره اقدامات «گیلعاد اردان» نماینده مجعول اسرائیل در سازمان ملل در آستانه رأی گیری در مورد عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل در مجمع عمومی گفت: ما در مورد سخنرانی نمایندگان و نمایش‌های آنها، چه در گذشته و چه در حال حاضر اظهار نظر نکرده‌ایم. این اظهارات بخشی از ارائه‌های کشورهای عضو است.

وی تاکید کرد که در خصوص منشور، بدیهی است که اساس سازمان ملل احترام به منشور است و همه کشورهای عضو متعهد شده‌اند که منشور سازمان ملل را رعایت کنند و ما از آنها انتظار داریم به این تعهد عمل کنند.

گفتنی است که مجمع عمومی سازمان ملل با ۱۴۳ رأی موافق به پبش‌نویس عضویت کامل فلسطین در این سازمان رأی مثبت داد و شورای امنیت را به بازنگری مثبت در عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توصیه کرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
0
0
اگر اسراییل اعتقادی به سازمان ملل ندارد که ندارد پس بهتر است که از این سازمان اخراج شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار