کد خبر: 1226648
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: ماندنم به عنوان سرمربی به تصمیم فدراسیون بستگی دارد.

 جوان آنلاین: وحید شمسایی پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در دوره قبل، علیرغم گل‌های فراوان برابر تیم‌ها در نهایت در فینال برابر ژاپن شکست خوردیم اما این بار تمرکزمان را حفظ کردیم. من می‌خواهم قدردانی عمیق خود را از همه بازیکنانم به خاطر فداکاری و سختکوشی‌شان، به‌ویژه در تعطیلات که تصمیم گرفتیم دوباره بمانیم و تمرین کنیم، ابراز کنم.

وی ادامه داد: من از حمایت خانواده‌ بازیکنان که به آنها اجازه دادند خود را وقف هدف مشترک ما کنند، بسیار سپاسگزارم. معتقدم این فداکاری‌ها است که مسیر ما را به سمت قهرمانی در آسیا رقم زد.

سرمربی تیم ملی ایران عنوان کرد: تغییر نسل بسیار دشوار است. این مسابقات را بدون بهترین بازیکن‌مان (حسین طیبی) آغاز کردیم که در دوره گذشته آقای گل شد. در آن زمان فقط چهار بازیکن با سابقه داشتیم. برای این تورنمنت پنج بازیکن بدون سابقه حضور در جام ملت‌های آسیا داشتیم.

شمسایی گفت: اکنون تمرکز خود را به جام جهانی معطوف خواهیم کرد و به حمایت فدراسیون فوتبال نیاز داریم. تصمیم‌گیری در مورد ماندن من به عنوان سرمربی به تصمیم فدراسیون بستگی دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار