کد خبر: 1224341
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
یکی از مراجع تقلید ضمن تقدیر از پاسخ قاطع سربازان اسلام به جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اینجانب به سهم خویش از همۀ این غیورمردان تشکر و قدردانی نموده و مردم عزیز ایران را به هوشیاری کامل در برابر توطئه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان و حمایت همه جانبه از نیروهای نظامی دعوت می‌نمایم.

جوان آنلاین: متن پیام آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی به دنبال پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمقَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مؤْمِنِينَ.(توبه، آیۀ 14)عملیات پیروزمندانه سربازان اسلام در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مردم مظلوم غزه، مایۀ سربلندی، عزت و خشنودی مسلمانان جهان گردید.

بی تردید مردم عزیز ایران، قدردان این عملیات قاطع و غرورآفرین بوده و همواره در کنار مجاهدان و لشکریان اسلام تا شکست مستکبران و نابودی ظلم و ستم، پایداری خواهند نمود.

اینجانب به سهم خویش از همۀ این غیورمردان تشکر و قدردانی نموده و مردم عزیز ایران را به هوشیاری کامل در برابر توطئه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان و حمایت همه جانبه از نیروهای نظامی دعوت می‌نمایم که إن شاء الله پیروزی نهایی از آن اسلام است. (أَلا إِنَّ نَصْرَ اللهِ قَرِيبٌ)قم - ناصر مکارم شیرازی27 فروردین 1403پایان پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار