کد خبر: 1223684
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴

جوان آنلاین: کانال تلگرامی کمیته ضدجنگ و تحریم در مطلبی با عنوان افسانه دموکراسی نوشت:

آزادی همان بردگی است، راست همان دروغ است، لیبرالیسم همان دیکتاتوری است.

رهبر اپوزیسیون استرالیا از حزب لیبرال در شگفت اورترین، بی پرده‌ترین و بی شرمانه‌ترین نطق تاریخی خود اب پاکی را روی دست هر کسی ریخته است که از فلسطین، حقوق فلسطینیان و حق تشکیل دولت فلسطین دفاع کند.

پیتر داتون در دفاعی بی سابقه، و حتی داغ‌تر و بی شرمانه‌تر از ارباب آمریکایی خود، اعلام کرده که اعلام حق تشکیل دولت فلسطین از سوی وزیر امور خارجه استرالیا، پنی ونگ، بزرگ‌ترین اشتباه تاریخی او و خنجر زدن به پشت به نزدیک‌ترین و قدیمی‌ترین متحد استرالیا، یعنی اسرائیل است.

پیتر داتون تاکید کرده است که اینجا یک کشور «لیبرال دموکرات» است! و هیچ کس در این کشور اهانت به متحدان ما و اهانت به «یهودی»‌ها را تحمل نمی‌کند. هر کس که این کشور «آزاد» و ارزش‌های مشعشعش را نمی‌پسندد باید کشور را ترک کند، از جمله «مهاجران».

حالا در این معیار جدید، نه استرالیا، بلکه اقرار به دوستی با اسراییل و لب فرو بستن از هر گونه انتقادی نسبت به این متحد جنایت کار شرط جدید دولت «لیبرال دموکرات» استرالیا خواهد بود، جایی که در ان با یک معیار چوله و خط کش کج، کشتار هزاران زن و کودک امری طبیعی و دفاع از خود محسوب شده و دفاع یک گروه مبارز از موجودیت مردمانش «بربریت» خوانده می‌شود.

این واقعیت دردناک و تلخ جهان متمدن «لیبرال» است، جایی که لیبرالیسم همان دیکتاتوری است، دیکتاتوری مسمومی که تمام جامعه را در اقلیتی خلاصه کرده و تاج سروری آن‌ها را به باقی شهروندان با قیمت گزافی می‌فروشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار