کد خبر: 1223668
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی به اسماعیل هنیه، نوشت: غزه امروز به خود می‌بالد که فرزندان دولتمردانش دوشادوش مردمش با دشمن خبیث صهیونیستی می‌جنگند، مقاومت می‌کنند و به شهادت می‌رسند.

جوان آنلاین: علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای‌عالی امنیت ملی در پیامی به اسماعیل هنیه تسلیت گفت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗابرادر عزیزم جناب آقای اسماعیل هنیهچه سرافرازانه فرزندان و نوه‌های دلبندتان به دیدار خداوند متعال شتافتند و چسان عیدی آن‌ها وصال معبود شد.

به گزارش فارس، غزه امروز به خود می‌بالد که فرزندان دولتمردانش دوشادوش مردمش با دشمن خبیث صهیونیستی می‌جنگند، مقاومت می‌کنند و به شهادت می‌رسند.

شهدای شما، فرزندان فلسطین مجاهد و مقاومند و صبر و پایداری شما نور امید را در دل رزمندگان مقاومت پرفروغ‌تر کرده است. این واقعه سنگین و اندوه بار در کنار مصائب جاری و جانکاه مردم مظلوم غزه سند حقانیت و صداقت مجاهدان مقاوم و خستگی ناپذیر فلسطین و نوید بخش نصرت الهی و غلبه بر دشمن زبون است.

تسلیت من را در این مصیبت جانسوز بپذیرد و همچون همیشه ما را یار و همراه خود بدانید.

در حمله روز گذشته اشغالگران صهیونیست به اردوگاه الشاطی سه فرزند «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به همراه سه نوه وی به شهادت رسیدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار