کد خبر: 1223568
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲
فرمانده نیروی زمینی سپاه و هیات همراه با حضور در منزل تعدادی از شهدای اقدام تروریستی در راسک و چابهار با خانواده آن‌ها دیدار و گفتگو کرد.

جوان آنلاین: سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهیدان حسن نژاد، سرسنگی و انتظاریان از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

به گزارش ایرنا، وی در این بازدید ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین با حضور در بیمارستان یزد با مجروحین حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان نیز دیدار و گفتگو کرد وی همچنین از نزدیک در جریان روند درمانی آن‌ها قرار گرفت.

به دنبال حمله تروریستی گروهک جیش الظلم به ۲ شهرستان چابهار و راسک که در ساعات اولیه بامداد پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ماه به‌قصد برهم زدن امنیت و سلب آرامش مردم به‌طور همزمان به چهار نقطه از اماکن عمومی و پایگاه‌های نظامی و انتظامی برقرارکننده امنیت انجام شد ۱۶ نفر به شهادت رسیدند که از این تعداد هفت نفر اهل سنت هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار