کد خبر: 1223558
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
آمار‌های رسمی اعلام شده از سوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از اضافه شدن بیش از ۶۸۰۰ نظامی کم توان صهیونیست به فهرست آمار اداره توان بخشی ارتش اسرائیل از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تا به امروز حکایت دارد.

جوان آنلاین: با گذشت شش ماه از آغاز عملیات طوفان الاقصی و تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اداره توان‌بخشی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در جدیدترین گزارش خود اعلام داشت که از تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) بیش از ۶۸۰۰ نظامی معلول و کم توان به آمار پیشین این واحد افزوده شده است.

به گزارش تسنیم، نشریه «یدیعوت اخرونوت»، در همین رابطه در گزارشی نوشت: این رقم دست کم دو برابر آمار رسمی قبلی اعلام شده از سوی ارتش اسرائیل است. براساس آمار رسمی ارتش رژیم صهیونیستی، تعداد نظامیان ناتوان جسمی اسرائیلی با محاسبه نیرو‌های پلیس، سازمان امنیت و اطلاعات داخلی (شاباک) و نظامیانی که خارج از جبهه‌های جنگ اخیر دچار آسیب شده اند، ۳۲۰۲ نفر اعلام شده بود.

این در شرایطی است که «سیپی فیلدمن»، مدیر اداره توان بخشی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در جدیدترین اظهار نظر خود ابراز داشته است که انتظار می‌رود در پایان سال جاری ۲۰ هزار نظامی مجروح و کم توان به این اداره معرفی شوند.

اداره توان بخشی ارتش رژیم صهیونیستی به طور همزمان از استخدام ۴۰۰ روان درمانگر و روان شناس در سال جاری خبر داده است.

این واحد در گزارش سالانه خود نوشته است: ۷۱ درصد از نظامیان صهیونیستی که از تاریخ ۷ سپتامبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) برای طی مراحل درمانی خود به این واحد معرفی شده اند، در زمره نظامیان ذخیره ارتش اسرائیل بوده اند و ۵۱ درصد از آن‌ها کمتر از ۳۰ سال سن دارند.

آمار‌ها حکایت از آن دارد که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی آمار افراد زخمی صهیونیست به طور میانگین ۱۲۰۰ نفر در هر ماه بوده است. این آمار به وضوح بسیار بیشتر از آمار رسمی اعلان شده از سوی ارتش اسرائیل است. ارتش اسرائیل پیش از این اعلام کرده بود که تنها ۵۰۱ نفر از نظامیان مجروح صهیونیست در جریان نبرد طوفان الاقصی، در وضعیت وخیمی به سر می‌برند و ۲۷۰۱ نظامی دیگر از آسیب‌های خفیف و متوسط رنج می‌برند.

براساس آمار‌های اعلان شده از سوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی ۴۲ درصد از نظامیان زخمی صهیونیست، از ناحیه دست و پا دچار مجروحیت شده اند و ۲۱ درصد از آن‌ها نیز به دلیل پیامد‌های حضور در جنگ، دچار بیماری‌های روانی و اضطرابات ناشی از مجروحیت پس از جنگ شده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار