کد خبر: 1222403
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷
پیکر‌های مطهر ۷ تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در ایام ماه مبارک رمضان در استان‌های تهران، البرز و قزوین تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

جوان آنلاین: شهید گمنام ۳۲ ساله که در عملیات خیبر در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسیده است، فردا ۱۵ فروردین ماه در وزارت امور اقتصادی و دارایی تشییع و خاکسپاری می‌شود.

به گزارش فارس، همچنین فردا فدراسیون تیراندازی در تهران میزبان شهید گمنام ۱۹ ساله که در عملیات والفجر ۳ و منطقه مهران به شهادت رسیده است، خواهد شد.

تشییع و خاکسپاری ۳ شهید گمنام در البرز پیکر شهید گمنام ۱۷ ساله که در عملیات کربلای ۵ و منطقه شلمچه به شهادت رسیده است، در روز ۱۶ فروردین ماه در موزه شهدا ساوجبلاغ استان البرز تشییع خواهند شد.

ضمن اینکه سایت هسته‌ای کرج، در ۱۶ فروردین ماه میزبان شهید گمنام ۱۶ ساله که در عملیات رمضان و منطقه شرق بصره به شهادت رسیده، خواهد بود. روز ۱۶ فروردین ماه شهید گمنام ۲۸ ساله عملیات خیبر که در جزیره مجنون تفحص شده است، در نظرآباد، مسکن مهر، شهرک، ولی عصر (عج) تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

استان قزوین میزبان دو شهید گمنام می‌شودروز ۱۵ فروردین ماه شهید گمنام ۴۶ ساله که در عملیات عاشورا ۲ به شهادت رسیده و پیکرش در منطقه چنگوله تفحص شده است، در روستای کورانه استان قزوین تشییع خواهد شد.۱۹ فروردین ماه صنایع المهدی (عج) وزارت دفاع میزبان شهید گمنام ۲۹ ساله که عملیات خیبر و منطقه مجنون به شهادت رسیده، می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار